Nu Online
Momenteel zijn er 531 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

50 days to go

14-8-2009 8:58:35
Hey iedereen

De afgelopen 50 dagen zijn gevlogen. Nog 50 te gaan. Het is toch zalig he die voorbereidingstijd.

Gisteren zijn we gaan zien naar onze feestzaal om nog enkele praktische zaken af te handelen zoals menu, drank, opstelling dj, opstelling live-band receptie, enzovoort.

Nu de receptieruimte was enkele maanden geleden redelijk vervallen en oud, maar het had wel iets. Toen vertelde die mevrouw dat haar zoon in de zomer ging trouwen (2 weken terug) en dat ze heel die receptieruimte ging renoveren.

Awel, onze mond viel echt open! Het is er gewoon prachtig! Jullie zullen wel zien op de foto's die ik hier later zal tonen na den trouw! Met als gevolg trouwens dat ik aan haar vroeg of we de receptieruimte als binnenlocatie mochten gebruiken voor de fotoshoot en dat was geen enkel probleem. Het is zo echt rustiek en prachtig. Ik ben in de wolken.

Ik wou dat het enkele dagen mocht duren om te trouwen, maar we zullen er op één dag het beste van zien te maken he!

Succes aan iedereen nog!
Een gelukkige bride-to-be

Katrien
3/10/09

Katrien
3-10-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 344

An
10-10-2009
 Meld misbruik14-8-2009 22:23:40

waar doe jij je trouwfeest misschien?

An
10/10/09

Katrien
3-10-2009
 Meld misbruik15-8-2009 14:22:14

Hey!

Ons feest gaat door in Hof ten Eenhoorn te Asse.
Een super mooie hoeve met (nu) een gerenoveerde receptiezaal die echt prachtig is!
Een echte aanrader!

Groetjes

Katrien

An
10-10-2009
 Meld misbruik16-8-2009 9:35:08

Ik dacht al dat het daar was. het kwam mij bekend voor wat je zei over die receptiezaal daarom dat ik het vroeg :-)

Het is inderdaad héél mooi. Nieuwe receptiezaal heb ik nog niet gezien maar al veel van positief van gehoord

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...