Nu Online
Momenteel zijn er 611 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Drank

14-8-2009 9:43:58
Hoi,

wij trouwen op 3 juli 2010 en huren gewoon een zaal met traiteur.We willen er vooral een leuk en gezellig feest van maken, waar iedereen plezier heeft en dat binnen ons budget past.
Nu zijn we naarstig op zoek naar een brouwer, maar ik heb geen idee wat drank voor 100 man mij gaat kosten.
Iemand een idee??
ik lees ook dat het bij colruyt goedkoper zou zijn?? maar mag je dan ook overschot teruggeven??

X Ellen

Ellen
3-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1111

Jessica D
3-7-2010
 Meld misbruik14-8-2009 10:07:59

Hallo

wij trouwen ook op 3 juli 2010!

Mijn vriend werkt bij Colruyt, en het is inderdaad goedkoper dan bij een brouwer. Volgens mij is het ook geen enkele probleem om de rest terug te geven, maar ik zou het nog eens navragen.

Veel plezier met de voorbereidingen!

ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik14-8-2009 12:13:02

Ik heb nog nooit gehoord dat je bij Colruyt drank mag teruggeven, maar het kan wel, best eerst eens vragen!
Drank bij de brouwer valt heel goed mee van prijs hoor, denk niet dat je bij de Colruyt veel goedkoper af bent.
Bij de brouwer kost een groot vat bier ongeveer 150 euro.
Voor cava wordt ongeveer 1/3 fles/p.p geteld.
Voor wijn 1/2 fles/p.p
Bij een brouwer of wijnhandelaar krijg je vaak ook korting als je veel flessen tegelijk aankoopt.
Het hangt er natuurlijk allemaal vanaf hoeveel stevige drinkers je hebt.
Maar ik zou me daar niet al te veel zorgen over maken want per koppel is er ook steeds iemand die bob is en dus bijgevolg wat minder drinkt.
Een vriendin van mij is een paar weken geleden getrouwd en ze had 150 gasten en haar factuur van de brouwer bedroeg 1800 euro.
groetjes

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik16-8-2009 2:15:18

Bij mijn broer zijn trouw waren de kosten van de brouwer(zonder wijn en champagne, deze waren door de traiteur gedaan) minder dan 500 euro voor een 170 man.

Je kan ook een deel met de brouwer werken en een deel met bv. Colruyt. Bv de wijn en champagne/cava bij Colruyt halen en de rest bij de brouwer.
De cava van Colruyt is wel lekker en goedkoop. die van 3 euro en een beetje. Kan nu niet op de naam komen.

groetjes, Carolina

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...