Terug naar overzicht
Hallowij trouwen ook op 3 juli 2010!Mijn vriend werkt bij Colruyt, en het is inderdaad goedkoper dan bij een brouwer. Volgens mij is het ook geen enkele probleem om de rest terug te geven, maar ik zou het nog eens navragen.Veel plezier met de voorbereidingen!
Ik heb nog nooit gehoord dat je bij Colruyt drank mag teruggeven, maar het kan wel, best eerst eens vragen!Drank bij de brouwer valt heel goed mee van prijs hoor, denk niet dat je bij de Colruyt veel goedkoper af bent.Bij de brouwer kost een groot vat bier ongeveer 150 euro.Voor cava wordt ongeveer 1/3 fles/p.p geteld.Voor wijn 1/2 fles/p.pBij een brouwer of wijnhandelaar krijg je vaak ook korting als je veel flessen tegelijk aankoopt.Het hangt er natuurlijk allemaal vanaf hoeveel stevige drinkers je hebt.Maar ik zou me daar niet al te veel zorgen over maken want per koppel is er ook steeds iemand die bob is en dus bijgevolg wat minder drinkt.Een vriendin van mij is een paar weken geleden getrouwd en ze had 150 gasten en haar factuur van de brouwer bedroeg 1800 euro.groetjes
Bij mijn broer zijn trouw waren de kosten van de brouwer(zonder wijn en champagne, deze waren door de traiteur gedaan) minder dan 500 euro voor een 170 man. Je kan ook een deel met de brouwer werken en een deel met bv. Colruyt. Bv de wijn en champagne/cava bij Colruyt halen en de rest bij de brouwer. De cava van Colruyt is wel lekker en goedkoop. die van 3 euro en een beetje. Kan nu niet op de naam komen. groetjes, Carolina