Terug naar overzicht
Stuur hem eventjes weg 's morgens en zet een lekkere brunch/ontbijt klaar met champagne, vers fruitsap, gerookte zalm, zacht gekookt eitje, boterkoekjes, broodjes,... ofzo? Verstop ergens tussen een briefje met 'wil je met me trouwen' En ga daarna misschien samen naar een privé-sauna? Djeu toch, krijg daar nu ook wel zin in, maar ben ondertussen wel al getrouwd.succesValerie
Hoi Liesbeth,Ik heb het ook zelf gedaan hoor ! Waarom niet ? Ik heb op onze skireis de zin "wil je met me trouwen" in de sneeuw geschreven...Was heel erg leuk !(kan je bv ook aan zee doen...)Groetjes,Tine
Hey,Je kan een spandoek aan een brug hangen, langs de route langs waar hij naar zijn werk rijdt.Indien jullie festivalgangers zijn: er zijn daar tegenwoordig dikwijls zo van die panelen waar je SMS-jes naar stuurt. Het komt dan in het groot op dat paneel. Of je laat de presentator van één of ander concert of festival je vriend op het podium roepen...Je kan ook een etentje boeken en ergens in de dessert een briefje laten verstoppen, genre fortune cookie of zo...Groetjes,Lieve
HoiIk ben ten huwelijk gevraagd door mijn vriend en dit op mijn werk. Ik ben inspecteur van politie en hij had zich laten oppakken door mijn collega's die mee in het complot zaten. Mss kan je iets op zijn werk doen of zo. Was zeer geslaagd.Doei Ilse 22/07/2006