Terug naar overzicht
Ik neem ook een knielange jurk.In de suitekledij kan je dat wel vinden, zo heb ik bijvoorbeeld al een aantal korte kleedjes van Oni Onik gepast, er zijn er echt wel leuke bij en het voordeel is dat je ze ook in een ander kleur kan bestellen, zo kan je bv een paars suitekleedje ook in het wit krijgen.De suitekleedjes van Oni Onik zitten zo rond de 5 à 600 euro, valt dus goed mee qua prijs.Groetjes
Hoi, ik trouw op 29.08.2009 en heb zo'n kleedje in die stijl en ga het nadien verkopen.Het gemaakt door een naaister op basis van een foto...als je wil stuur ik je nadien eens een foto door?
ik trouw volgend jaar in juni en ga zelf ook voor die stijl. bij Anne Belin hebben ze dergelijke jurken. Maar van eender welke lange jurk maken ze voor jou ook een korte. Wees er op tijd bij want dit kan wel tot 6 maand duren
anne belin heeft idd een mooie half lange jurk, weet je misschien ook wat de prijzen ongeveer zijn?
Hoi Heleen,Ik heb een Anne Belin, zit toch rond de 1800 euro hoor...groetjes,Liesbeth
Ik had een kortere jurk van Kaat Tilley.
Hallo,allereerst proficiat met het komende huwelijk. Ik trouw ook volgende zomer juni/juli. Ik ben volop op de site van La Sposa in Roeselare aan het kijken. Zeer veel verschillende collecties die je vanop hun site kunt openen. Ik heb een mooi knielange jurk gezien van het merk Marylise. Zeker de moeite om eens te bekijken site. Heb ook op oudere reactie gelezen dat het een goede winkel is waar je vriendelijk onthaald wordt en goed wordt geholpen.groetjes
Beste Heleen,Ik verkoop mijn knielange trouwjurk van het merk Marylise.Meer informatie kan je hier vinden:http://www.kapaza.be/detail/19371420/ Groetjes
Ik heb ook een kort kleedje van pascale van den broeck. Is eigenlijk een suitekleedje, is ook niet wit, maar kan wel als trouwkleedje..
Hey,Ik heb een suitekleedje van Oni Onik gekozen, maar dat wordt wel speciaal in wit gemaakt dat het echt een trouwkleedje lijkt! Net geen 800 euro!!!!