TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ibe
22-5-2010
|
14-8-2009 12:25:38
diegene die JIJ naast je wil, ik veronderstel dat dat je mama zal zijn, je kan je nonkel dan naast haar zetten.
|
|
Tine
28-8-2009
|
14-8-2009 13:10:40
Hei,
Aan onze eretafel zullen er geen vaste plaatsen zijn, ik zou gewoon kiezen wie ik naast mij wil; Tine
|
|
Tessa
25-6-2010
|
14-8-2009 13:13:01
Als je een goede band hebt met de vriend van je ma kun je gerust naast je mams zitten en hij dan aan haar andere kant. Je nonkel kan dan daar nog eens naast gaan zitten. Beetje afhankelijk van hoe groot je tafel is.
|
|
tami
26-6-2010
|
14-8-2009 20:40:35
Hey Karin,
ik zou mijn moeder ook naast mezelf zetten en naast haar, haar nieuwe levensgezel met de oom dan daarnaast. Het is toch maar voor tijdens het diner, neem ik aan ? Dat duurt ook geen eeuwigheid en eens het dansfeest op gang, gaat iedereen wel eens ergens anders zitten om een praatje te maken. Zet naast jou de persoon die je het liefst naast je zou willen. Uiteindelijk is het jouw(jullie) trouwdag. Groetjes
|
|
Carolina
1-8-2009
|
16-8-2009 2:06:27
Wij hadden de moeders naast ons omdat mijn ventje geen vader meer heeft. Eigenlijk speelt dit niet allemaal zo een rol hoor. Doe gewoon wat je zelf wil. ALs hij je ook weggeeft kan hij ook perfect naast jouw zitten.
Waarom komt je vader niet? Toch niet gewoon voor die scheiding? Gaat hij dan geen spijt krijgen dat hij jouw niet gezien heeft en niet met jouw heeft kunnen 'stoefen'?
groetjes, Carolina
|
|
Heidi
24-4-2010
|
26-8-2009 21:13:46
hej Karin, doe gewoon waar jullie zin in hebben. tenslotte is het jullie dag, en niet die van de ouders! mijn ouders zijn ook gescheiden en natuurlijk kunnen mijn mama en mijn stiefmoeder elkaar niet luchten. maar ze weten maar al te goed dat het onze dag is en gedragen zich daar ook naar! groetjes
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|