Nu Online
Momenteel zijn er 427 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zaal daemshof in noorderwijk

14-8-2009 18:13:12
Dag iedereen!
Zijn er nog mensen die ervaring hebben met het Daemshof in Noorderwijk? Iemand reageerde op een vorig berichtje dat zij voor deze zaal koos, maar ik zou graag wat meer info hebben over deze zaal. Een richtprijs eventueel als dat kan, maar vooral ook de sfeer, bediening, dj, .... Laat maar komen!

Groetjes
Sarah

bart
12-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1125

stephanie
24-7-2010
 Meld misbruik14-8-2009 21:51:48

Wij gaan 99% zeker daar ook ons feest geven maar ze zijn nog tem dit weekend in verlof dus ik kan geen datum vastleggen. Het ziet er heel mooi uit, rustiek. Een 4-gangenmenu (voorgerecht, soep, hfdgerecht+dessertbuffet) + drank incl tot 4u: 80 euro pp, mensen voor enkel dessertbuffet (receptie incl) + drank tot 4u: 40,80 euro dacht ik, DJ 500 euro
Ze lijken me heel correct, achteraf geen verrassingen qua prijs. Je moet zeker eens gaan voor prijs te vragen, dn krijg je een correct beeld vd zaal+eigenaars en krijg je een overzicht vd data die nog vrij zijn

cindy
27-8-2010
 Meld misbruik15-8-2009 12:12:08

hallo,
ik ben er dit jaar de 12de juni naar een bruiloft geweest en het was gewoon af!!

S
30-10-2010
 Meld misbruik15-8-2009 18:15:21

@ Stephanie

Ik ben blij te horen dat het Daemshof in verlof is. Hadden een mailtje gestuurd met de vraag om eens langs te komen, maar kregen er geen reactie op. Nu weet ik dus waarom :-)

Moet je nog apart betalen voor de huur van de zaal? Prijs van het eten lijkt me redelijk.

groetjes
Lien

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik16-8-2009 1:46:32

Als je een 80 euro wil betalen moet je zeker ook eens in Den Eyck in Kasterlee gaan kijken. Daar is er een all-in formule voor 79 euro. ontvangst, eten, drinken, dj, menu kaarten, bediening, zaal,... kortom alles inbegrepen. Wij hebben daar 1 augustus ons feest gegeven. Dit was gewoonweg af. Nog nooit meegemaakt.

In maart zijn we naar het Daemshof geweest. Een schoon zaal, eten was heel lekker!, bediening ook goed. Bij het dessert is't wat misgelopen. Ten eerste waren ze onze tafel 'vergeten', op zich niet zo erg, maar als we dan als laatste tafel gingen, hadden we bijna geen keuze meer. Daarna de DJ, dat was verschrikkelijk. Misschien dat dit nu wel de keuze van het bruidskoppel was maar toch...

In juni zijn we nog naar de kapelhoeve geweest. Ook alles in orde. Is wel goedkoper. Maar kan ook niet aan Den Eyck tippen hoor.

De Hezehoef in Olen is ook een heel schoon zaal. Den eigenaar is op't eerste gezicht wel nen rare maar van feesten weet ik hier niet veel van.

Maar ja. Den Eyck!!!! Zeker eens horen.

groetjes, Carolina

stephanie
24-7-2010
 Meld misbruik16-8-2009 12:21:10

Je moet niets bijbetalen voor de huur van de zaal tenzij er minder dan 100 pers.komen naar je avondfeest. Ook zitten de bloemen op de tafels+menukaarten id prijs inbegrepen.
Carolina schrijft dat er niet genoeg dessert voor iedereen was. De eigenaar van Daemshof heeft ons echter verzekerd dat er constant dessert wordt aangevuld dus dat ook de laatste nog alle keuzes heeft. Het dessert blijft tevens staan tot 4u 's morgens.
Ik ben vorig jaar in oktober naar een trouwfeest geweest in den Eyck en het was idd heel goed maar ik vind de inrichting niet zo mooi. Das gewoon kwestie van goesting!

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik16-8-2009 13:56:47

De inrichting van de tafels enzo kies je zelf. Het is inderdaad in een opgeknapte oude schuur tegenover het Daemshof is een modernere zaal. (minder romantisch tov Den Eyck vind ik dan toch)
Oh en dat dessert, het kan misschien zijn dat ze bijvullen maar op het feest in maart was dit NIET het geval hoor. Het blijft inderdaad staan maar als de laatste tafel al bijna geen keuze meer heeft? Wij hadden ook een buffet dat tot 5 uur bleef staan. Na het feest was er van alles nog wat over, niemand die iets te kort kwam.

Je moet meerdere zalen bezoeken voordat je je keuze maakt hé. Goesting van zaal is persoonlijk. Een kijkje nemen kan nooit kwaad.

groetjes, Carolina

Ines
3-10-2008
 Meld misbruik17-8-2009 11:35:46

Dag Sarah,

Wij hebben ons trouwfeest daar vorig jaar op 3 oktober gegeven en waren heeeeeeeeeel tevreden hoor en al onze gasten ook.

Bij ons absoluut geen problemen met het dessertenbuffet: keuze te over (ook later op de avond).

De service is ook absoluut top: het personeel is superattent en heel vriendelijk (echt vriendelijk, niet gemaakt vriendelijk). En het eten is gewoon hemels!

Een week na onze eigen trouw, zijn we ook naar Den Eyck naar een trouwfeest mogen gaan, en daar was het zoals Carolina zegt ook heel goed, maar voor ons was het totaal uit de richting en ik vond ze in het Daemshof toch heel wat vriendelijker: het personeel in Den Eyck vond ik nogal koel. Bovendien is de inrichting die zaal echt mijn ding niet.

De prijzen in het Daemshof lagen (let wel: toen wij in 2007 voor het eerst gingen zien!!!) tussen de 70 en de 90 euro per persoon. We kregen een kaftje met een zestal menu's aan tafel en 3 verschillende soorten buffetten. Het enige wat je niet kan kiezen, is het dessertenbuffet: dat zit er altijd bij. Je kan het wel min of meer sturen: je kan Wilfried altijd vragen om een bepaald dessert op te nemen (of net niet).

Huur van de zaal zit inbegrepen vanaf 100 personen en de menukaarten en versieringen altijd. Drankenforfait is tot 4 uur en zit bij in die prijs.

Ga zeker eens een keertje kijken of ga er eens eten tijdens hun zondagsrestaurant vanaf september (in augustus zijn ze elk jaar gesloten).

Laat ons weten wat het geworden is!
Groetjes
Ines
reeds 318 dagen getrouwd

stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik17-8-2009 12:02:39

Hoi Sarah,

Wij trouwen volgend jaar in september. Ironisch genoeg waren wij net aan het twijfelen tussen de twee zalen die hier besproken worden: den Eyck en het Daemshof. Onze voorkeur ging eerst uit naar den Eyck, maar zijn nadien een kijkje gaan nemen in het Daemshof en hebben bij beide restaurants gegeten. Het verschil zit em in vnl het eten en de stijl van zaal. Den Eyck is meer rustiek en donkerder binnen. Geen struikelpunt, want het heeft wel iets zo n gele ramen en de balken. Tuin van de grote zaal is wel niet groot. Het is na het eten eigenlijk dat onze keuze veranderde. Bij den Eyck was het meer grootkeuken: harde broodjes, niet bepaald verfijnd,... Het personeel vond ik wel ok. Daemshof is een modernere zaal. Je kan het vergelijken met een nieuwbouwvilla van tegenwoordig. Heel open en licht met grote ramen. Een mooie tuin ook. Het eten is klasse. Absoluut om je geen zorgen over te maken! Alles mooi geschikt, perfecte cuisson, vriendelijk personeel, super goede aangepaste wijnen, kortom het werd een makkelijke keuze aangezien we met zeven man gestemd hebben en slechts eentje voor den Eyck koos omdat ze een aparte kamer voor het bruidspaar hebben om even op adem te komen. Wat de opmerking van Carolina betreft, ik ga die zeker meenemen de volgende keer we ernaar toe gaan. Zoiets mag natuurlijk niet gebeuren... Je moet je nu eenmaal voorzien... Oh ja ik heb beide zalen gedekt gezien en vond de versiering van den Eyck, maar wat minder... Heb een beetje moeten zoeken achter de bloemen, maar ook dat is mss smaak... :) Trouwens, Daemshof heeft maar één zaal, dus er is maar één feest en de eigenaars zijn megatrotse mensen dus iets verwaarlozen zit niet in hun aard. Den Eyck heeft daar meerdere zalen en er zijn nog andere vestigingen. Heb hier al enkele keren gelezen dat de kwaliteit er sindsdien op achteruit is gegaan. Kan daar zelf natuurlijk niet over uitspreken.

Veel succes met je keuze!

Oh ja qua prijs Moeten we bij Daemshof 500 euro meer betalen dan bij den Eyck.

Sylvia
25-4-2009
 Meld misbruik20-8-2009 16:55:08

Hallo,

wij hebben in april ons feest in het Daemshof gehad en alles was perfect: eten, sfeer, bediening, nakomen van afspraken,... Ik heb wat foto's gezet op volgende link: http://picasaweb.google.be/sylviatimmermans1981

groetjes,
Sylvia

Stijn
27-5-2017
 Meld misbruik20-1-2017 11:06:53

De reacties zijn van heel lang geleden maar baat het niet dan schaad het niet. Wij zouden heel graag ons trouwfeest in het Daemshof doen. We zijn er al is gaan eten met een dinner and dance. Toen hadden we twee minpuntjes genoteerd de kleine porties tijdens het dessertenbuffet + geen bijvullingen. Het meest storende was echter de DJ (echt niet goed).

Kunnen de bruidjes van toen mij mss nog verder helpen?
Zeker voor wat betreft DJ

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...