Nu Online
Momenteel zijn er 540 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidskledij

14-8-2009 18:41:05
hey,

heeft er iemand ervaring met bruidskledij anke in nieuwerkerke?
Zoek een low-budget, maar toch prachtig trouwkleed en op haar site kwam ik er supermooie tegen voor 300euro.
en wil natuurlijk vanuit borsbeek naar daar rijden om te gaan kijken...

xxx shana.

shana
19-2-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1383

shana
19-2-2010
 Meld misbruik14-8-2009 20:50:17

hey,

heb ermee gebeld, is ondertussen la sposa geworden in sint-truiden, iemand ervaring mee?

xxx shana;

Evie
31-7-2010
 Meld misbruik15-8-2009 9:18:06

Hallo,

Ik had deze site ook gezien waar de jurken 300€ kosten. Nu heb ik hun nieuwe site ontdekt, de prijzen zijn heel wat gestegen, blijft nog wel in de goedkopere klasse. http://www.everyoneweb.com/lasposa/
Mijn zus is er voirg jaar geweest, toen had ze weinig kleedjes en die waren allen te klein voor haar.
Ik ben ook van plan om haar in het kort een bezoekje te brengen.

Groetjes,
Evie

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik15-8-2009 17:21:23

op de site staat dat ze maar 43 modellen hebben, dat lijkt me eigenlijk héél weinig en de echt goedkope (onder de 500 euro zijn er nu niet echt veel). Je kan dan beter eens naar Heusden-Zolder rijden, daar heb je 4 winkels op 1 straat, allemaal jurken onder de 1000 euro! Ze hebben er Divina Sposa, Miss Kelly, Miss Paris, Just for You en Leijten.

Als je het pasmodel neemt krijg je nog een korting op de normale verkoopsprijs (pas wel op want de prijs die aan de jurk hangt is de prijs voor pasmodel)

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik15-8-2009 17:22:49

een adres is misschien handiger :-)

Koolmijnlaan te Heusden-Zolder
Winkels zijn Aselin en Sposa. Rechtover de laatste heb je er nog eentje maar ben even de naam kwijt.

annelies

Meld misbruik30-11-2009 12:53:10

ja dat is een heel vriendelijke dame ze had een winkel in sint truiden genaamt la sposa maar ze heeft problemen gehad met een medewerster die haar bedrogen heeft de winkel bestaat nog in sint truiden maar dat doet die haar ex collega nu . is een heel onvriendelijke dame en probeert u vanalles aan te smeren wat je niet wilt. ben blij dat ik haar heb terug gevonden en niet naar die winkel moet gaan . zo kan ik nu een mooi trouwkleed kiezen tegen een hele goede prijs

peggy

Meld misbruik16-12-2009 12:27:39

raar dat annelies de persoon zelf is

peggy

Meld misbruik3-3-2010 12:48:40

de winkel la sposa in de ridderstraat is betrouwbaar en er wordt u niets opgedrongen en de verkoopster is vriendelijk en helpt u met al u vragen alle modellen kunnen ook aangepast worden of beter gezegt gemaakt worden naar u wensen voor vragen kan u altijd terecht op het nr 0494122742 of 011 695377 tis de moeite om is te horen of om een kijkje te gaan nemen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...