TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
tami
26-6-2010
|
14-8-2009 20:30:04
Beste Kim,
ik vermoed dat het op 'normale' momenten vlotter in z'n werk gaat maar bedenk : het is vakantie en overal zitten jobstudenten of interims die het van de geroutineerde personeelsleden overnemen... Dat zou de reden kunnen zijn waarom je zo'n slechte communicatie met ze hebt ook. Want eerlijk waar, ik heb hier eigenlijk totnogtoe nooit een slechte kritiek gelezen over Fede di oro, vandaar dat ik denk dat de vakantieperiode er voor iets tussen zit. Ach, het voornaamste is wel dat ze uiteindelijk terechtkomen hé :) Beter zo dan helemaal géén ringen, denk ik dan maar "plezierig" is anders natuurlijk, dat begrijp ik best ! Wacht rustig af en kijk naar het resultaat. Wanneer je ze ontvangt, zullen ze wss gewoon prachtig zijn en zijn al je frustraties in een oogwenk verdwenen :D Groetjes
|
|
Sara
12-9-2009
|
14-8-2009 23:56:37
Ik begrijp je wel, maar anderzijds, ze brengen in heel België ringen rond, en het lijkt me logisch dat ze niet van west-vlaanderen naar limburg gaan, en zo op en af. Zij regelen het zo dat ze altijd een beetje in dezelfde regio afleveren. Wel raar dat je geen reactie krijgt om ze zelf te gaan afhalen in hun afhaalpunt. Enfin, dat is dus de reden waarom wij ze morgenvroeg zelf gaan afhalen. Voor ons is het ook dik 2 uur rijden, maar we maken er een daguitstap van. Ik wou ook zeker zijn dat alles in orde is, voordat ik betaal. Toch nog veel succes! Groetjes, Sara 12/09/09
|
|
eva
19-9-2009
|
15-8-2009 9:32:10
wij hebben ook ons ringen gekocht bij fede di oro. normaal zou ik nu op weg moeten zijn naar de winkel om ze af te halen maar deze week kregen we telefoon dat de ringen niet zouden klaar zijn en we mogen er pas over een klene 2 weken om. op zich geen ramp wan de trouw is pas in september. maar het is wel wat frusterend, die afspraak staat al zo lang vast en je kijkt er zo hard naar uit en dan zoiets. Het is trouwens al de 2de keer dat we dit bij hen voorhebben. met een cadeau voor mijn ma dat we daar besteld hadden ging het net zo. we hebben ons lesje wel geleerd nu!
|
|
e
|
15-8-2009 9:32:50
Hoi Kim,
Wij zijn daar gisteren langs geweest. het is daar blijkbaar redelijk druk en ze staan daar met weinig in de winkel. voor ons was een koppel en na ons ook nog 2. Er staat op ons bestellingsblad inderdaad dat je inlichtingen over de leveringstermijn bij voorkeur per mail doet, omdat ze dan uiteraard zelf kunnen antwoorden wanneer het minder druk is. In elk geval: ik zou telefoneren. Dat is veel directer en dan heb je vrijwel meteen antwoord. Op het blad staat tussen 17u en 18u30. Misschien lukt het zo! Alleszins proficiat!
Groetjes! E.
|
|
Tessa
10-10-2009
|
15-8-2009 10:45:30
Wij kregen ook de sms maar konden toen onmogelijk... Mail verstuurd met mogelijke data's, een datum afgesproken maar... verkeerd in mijn agenda gezet, dus zijn we op de afgesproken datum niet naar hen geweest... terug mailtje verstuurd, terug een datum afgesproken en toen zijn we ze gaan afhalen zonder enig probleem of moeilijk doen...
Zeer tevreden hiervoor... Mochten ze niet goed zijn, dan ga je er toch gewoon mee terug wanneer het voor jullie zou passen en dan doen die daar niet moeilijk over...
|
|
Carolina
1-8-2009
|
16-8-2009 1:35:49
Wij hebben geen problemen gehad met het afleveren. Maar, ja ik ben een moeilijk geval, was precies toch niet honderd procent tevreden. We hadden een eigen ontwerp laten maken. (hadden de ring dus op voorhand ook niet gezien) Dit was perfect gemaakt maar de bovenband die erop staat was nogal dik tussen de vinders. Ik had hem al smaller laten aflopen achteraan. Wat ze ook perfect gedaan hadden. Maar tussen de vingers was dit precies toch nog dik. Hij zei dat dit misschien maar wennen was. Ik dus ok, zal't is proberen. 's anderdaags heb ik de ring dan een paar uur aangehad. En ja, dat deed toch echt wel ampetant. Ik terug bellen. Geen probleem. Ik mocht hem aangetekend opsturen (op hun risico). Ik moest er een briefje bijsteken van wat ik juist wou veranderd hebben. Ik heb hem dan ook nog ineens nen mm smaller laten maken. (was 6,5mm breed nu 5,5mm) Want dat viel nu toch ook serieus groot uit. Allemaal geen probleem. 14 dagen later heb ik terug een pakje aangekregen. 's avond kreeg ik meteen telefoon of de ring goed was aangekomen en nu goed was. Dus perfecte service. Ik zou mij niet te veel zorgen maken als er iets niet helemaal goed zou zijn.
groetjes, Carolina
|
|
Lies
15-5-2010
|
16-8-2009 8:49:31
Okay ... Wij gaan onze ringen ook daar bestellen, nu Izegem (het atelier zelf) is niet zo ver van waar ik woon ... maar weet nu dat we tijdig zullen gaan kijken ervoor zodat we ze zeker op tijd hebben.
|
|
C
15-7-2008
|
17-8-2009 9:49:09
Hoi beste medebruidjes
Onze ringen werden correct afgeleverd op het beloofde tijdstip waardoor ik geen slecht woord kan geven voor hun service. Je moet natuurlijk rekening houden dat alles wordt gecombineerd met al hun klanten in Belgie. Voorlopig ken ik geen enkele winkel die zo'n correcte service geeft aan zijn klanten met persoonlijke afleveringen en opvolging maw wij waren supertevreden van Fede di Oro!
|
|
Cindy
|
17-8-2009 23:04:19
ook wij zijn zeer tevreden over de service. afspraken maken, ringen afhalen, aanpassen,... allemaal geen enkel probleem. Echt heel tevreden. We hebben er wel lang op moeten wachten, maar daar hadden ze ons direct voor verwittigd. Ga dus op tijd als je daar wil gaan
|
|
Kim
12-9-2009
|
18-8-2009 10:03:39
Hoi,
Ik heb gisteren nog telefoon gehad van fede dat de ringen blijkbaar toch woensdagavond geleverd kunnen worden doordat nog mensen hierrond geklaagd hadden. Ik kijk er al naar uit!
Gr Kim
|
|
Isabel
12-12-2009
|
20-8-2009 9:25:29
hoi Kim
onze ringen komen ook vandaar...hopelijks ondervinden wij geen problemen.. ZEg, waarom bel je niet ipv mailen. ik vind dat zo onpersoonlijk en ze kunnen je leiden waar ze zelf maar willen hé. als je hen aan de lijn hebt kun je op je strepen staan hé. Nu, ik heb nog nooit iets verkeerds van die winkel gehoord hoor, Ik ben van Roeselare en ken de winkel genoeg... Op goed geluk dus voor jou hé laat iets weten als je ze hebt...
Isabel 12_12_2009
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|