Terug naar overzicht
Beste Ellen, Onze uitnodigingen kostten :inktcartridges-pak met de 3 basiskleuren + zwart erin : 54 € Papier (220 g) : 10 € per pak, 100 vellen (A4 formaat zonder plooi)Papier (220 g) : 50 € per pak (A4 formaat mèt plooi)Enveloppen (A5 formaat) zelfde kleur als het papier : 5,50 € per 20 stuks. Dwz voor 100 ex. zit je aan 27,5 €Oké, je moet er tijd insteken, inspiratie hebben -maar die kan je opdoen in de boeken van Buromac e.d.- en het idee ook nog kunnen/willen uitvoeren. Dus voor 131,5 € kan je 100 uitnodigingen maken en onder omslag steken. Prijs per postklare uitnodiging : 1,31 €Afhankelijk van je uitnodigingen zou het kunnen dat je 2 inktcartridges-pakken nodig hebt. Groetjes
Beste Ellen,Wij hebben ze bij de drukker besteld. We hadden er ong 100 nodig, en het heeft ons 215 eur gekost. grts Barbara
Ik heb uitnodigingen samen ontworpen met drukkerij. Ze hadden uiteraard ook de standaardboeken maar de uitnodigingen die daarin zitten zijn mijn ding niet, te kitsch.Heb nu ongeveer 100 uitnodigingen op 250gr papier (ong. het zwaarste) en het wordt typo gedrukt (de letters zitten in het papier gedrukt niet erop). De druktechniek maakt het duur omdat dit een oude druktechniek is en ook het formaat (21 op 21cm). We komen zo aan goeie 400 euro met enveloppen. Je kan het zeker voor de helft van de prijs doen. Ik heb een zeer goeie drukker en ze respecteren je wensen, budget,...
Wij hebben nu onze geboortekaartjes besteld bij copycat in wilrijk. En omdat we daar een goede prijs betalen gaan we ook onze trouwuitnodigingen daar laten drukken.De geboortekaartjes worden digitaal geprint op gewoon wit, licht glazend papier. Voor 130 kaartjes met enveloppen betalen we dan ongeveer 160€. We hadden een eigen ontwerp bij, als je het ontwerp door hun laat maken betaal je 100€ extra. Ze drukken ook nog op de 'ouderwetse' manier maar die prijzen weet ik niet van buiten.Groetjes