Terug naar overzicht
Hallo,Zeker niet alle jurken zijn even duur hoor!Ik weet niet wat je stijl is maar miss kelly is niet zo duur...http://www.ziri.be Je moet hier eens kijken, een vriendin van ging dit overwegen
Hoi, ik heb die jurk gepast, was inderdaad wel mooi. Maar ik dacht dat hij geen 18OO€ kostte; best eens langsgaan bij een 'Maryliseverdeler'! Veel succes en plezier en met je zoektocht!
hey Ines ben eens gaan kijken maar het is niet echt men stijl. Ik wil een simpel kleed, toch bedankt voor de info.
Hey Lieve, jij geeft me nog hoop. het was wel op een nederlandse site. misschien maakt dat verschil. Hopelijk
mijn kleed van marylise was toch een stuk goedkoper dan dat
Ik heb ook een Marylise van die collectie & die kostte volle prijs 1460 euro!
Jurken heb je in alle prijsklassen. De meer onbekende merken maken vaak jurken na op een bekend merk en zijn dan ook pakken goedkoper. Laten namaken is inderdaad ook een oplossing en vast stukken goedkoper.Maar...heb je de jurk al gepast? Er is een groot verschil tussen een mooie jurk op foto en jij die de jurk aandoet. Ik heb prachtige jurken gepast die mij totaal niet stonden en ik heb uiteindelijk een jurk gekozen die ik op foto gewoonweg lelijk vond maar waar ik net een prinses in was
Dag naamgenootje,Schitterende keuze!!!!Ik ben getrouwd (13/06/09) in Godiva van Marylise en het koste €1500. Het was een fantastisch gevoel, een zalig kleed om te dragen en ik ben er nog altijd weg van :-) (stof is wilde zijde).Groetjes,Ilse63 dagen gelukkig getrouwd
Ik ben vorige week in Godiva van Marylise getrouwd, het heeft me 1599 gekost. Het was zoals Ilse beschrijft een zalig kleed! Het lijkt me gek dat je tweedehands meer zou betalen dan de nieuwprijs
Hi, wij hebben nog geen zaal maar kon me toch niet inhouden om vandaag al een kleedje te gaan passen.. Ik ben volledig gezwicht voor 'Godiva' van Marylise en idd zoals Arianne zei het was rond de 1590. Ik had op voorhand Godiva en Elyse in mijn achterhoofd en nu ga ik geen een meer passen! Maar 2e hands duurder dan in de winkel?!GroetjesNele10/04/10
halloben je al getrouwd ondertussen? wat is uw maat? ik ben in maart getrouwd en had ook een jurk van marylise, model Godiva...inderdaad kostelijk...net geen 2.000,00 euro...laat maar iets weten hé
hey Norahnee ik ben nog niet getrouwd, onze trouwdatum ligt nog niet helemaal vast :( En nu trouwt men broer volgend jaar dus weten het nog niet goed......Mijn maat is 42, als dat hetzelfde is als gewone kleding en ben 1,76cm groot.