Terug naar overzicht
Hallo!De jurken van Blue zijn iets duurder dan de gewone collectie van Enzoani.Ik heb er enkele maanden geleden nog gepast en ik denk dat je toch tegen de 2000 euro zal zitten...Het is ook niet overal te vinden. Ik heb er gepast in Oostburg bij bruidshuis Ellen. Ik denk dat Vomac in oostkamp er ook heeft.Groetjes!
Ik dacht ook tussen de 1500 en 2000 eerder. Ze hebben de collectie ook bij boetiek lief in Halen.
Tussen €1400 en €2000.Google naar de site van Blue en klik door naar retaliers.Daar vind je een lijst van alle winkels die blue verkopen.Mijn kleed is trouwens van blue, ben superhappy !!
Hey,Ik trouw binnenkort 12/09/2009 en heb een jurk van blue. Het heeft ons 2000€ gekost, maar ik zou geen andere willen. De collectie geeft je een prinsessen gevoel...
hey meisjes, ik vroeg me ook af of de kleedjes gemakkelijk aanzitten? ik heb er al enkele gepast, maar in die winkel hadden ze BLUE van ENZOANI niet, ik vind het wel belangrijk dat je geen gevoel hebt, dat je 100kg met je meedraagt, heeft iemand hier ervaring mee??