TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
ANNELIES
21-5-2010
|
15-8-2009 10:22:40
Infraligne werkt wel, in combinatie met gezonde voeding. Het nadeel is wel dat je het moet blijven doen want anders kom je terug bij. Het is ook vrij duur. Persoonlijk ben ik zelf voorstander van weight watchers en veel beweging. groetjes
|
|
Tessa
10-10-2009
|
15-8-2009 10:41:55
Veel sporten en gezond eten... 9kg mee afgevallen op 6 maanden tijd... Al andere middeltjes zijn gewoon geldklopperij en de kilo's komen daarna X2 terug...
Sporten en minstens 300gr groenten/dag
Veel succes.
Gr. Tess
|
|
shana
19-2-2010
|
15-8-2009 11:53:51
hey,
ik ben terug begonnen met Weight Watchers, je mag hetzelfde eten, enkel is hte punten tellen, en ik ben nu een weekje bezig en mijn opgeblazen buik is toch al wat weg. Heb dit vorig jaar ook gedaan en was van augustus-februari 8,9kg kwijt, met de feestdagen natuurlijk anders had het mss wat meer geweest.
groetjes shana.
|
|
Katrien
15-5-2010
|
15-8-2009 13:12:32
Ik ben begonnen met Bodystyling (lijkt veel op infraligne). Ben nu op een 2 week toch 1,5kg kwijt. Denk dat vooral gezond eten heel belangrijk is in combinatie met sport. Ik wil ook 5 kg kwijt tegen januari. Moet lukken he!
|
|
Liesbet
12-11-2010
|
15-8-2009 13:23:58
Hey Danitsia, Ikzelf ga niet bewust lijnen ookal weeg ik wat te veel (70 kilo voor 1m68), natuurlijk wil ik er op die dag ook goed uit zien, maar mijn verloofde heeft me gevraagd zoals ik nu ben en hij ziet me zo graag. Geld en veel tijd ga ik er zeker niet in steken maar inderdaad ik merk dat ik van mezelf al veel gezonder begin te leven en 2x nadenk voor ik een colatje drink. Ik wens je alvast veel succes en het belangrijkste is dat je je die dag goed voelt in je vel, veel sterkt met het dieten iedereen en hopelijk bereikt iedereen het resultaat dat hij wil. Ook zonder dieten ben ik er toch van overtuigd dat je een pracht van een bruid kan zijn op je dag.
|
|
marie claire
28-8-2009
|
15-8-2009 18:46:58
Bij mij juist hetzelfde als bij Tess, sporten en gezond eten resultaat 13 kg kwijt op 6 maand!
grts,
|
|
Deanie
|
15-8-2009 18:47:46
hey Danitsia,
ja ben ook vastberaden om er nog wat kilootjes van af te krijgen tegen volgend jaar. Ik heb in het verleden nog infraligne gedaan, en als je op je voeding let, dan behaal je wel een mooi resultaat, maar het is echt heel duur. Momenteel let ik gewoon op mijn voeding (en minimum 2 liter water per dag) en ga ik wekelijks 1 keer naar de zumba met een paar vriendinnen.
Veel succes!!! Groetjes Deanie 12/06/2010
|
|
Wendy
7-8-2010
|
15-8-2009 21:16:18
hoi,
dit helpt bij mij goed, onder dokterbegeleiding reductil nemen, je wordt goed opgevolgd, regelmatige bloedcheck. daarnaast moet je goed je eten kiezen want je hebt bijna geen honger meer. dus beter een bruine boterham met sla en kipfilet dan een witte met choco.
enne als je het echt wilt zallet je wel lukken!!! lieve groetjes
|
|
margot
7-8-2010
|
15-8-2009 21:41:50
hoi, Ik ben net als jij bezig met lijnen. Ik heb nog een jaartje de tijd maar zou toch 10kg willen afvallen... Ik ben sinds deze week bezig met weight watchers. Het lukt me en ik heb geen hongergevoel, er kruipt wel wat tijd in om de puten te tellen. Het is een gewoonte dus het moet nog eventjes wennen. Zelf heb ik weinig tijd voor veel sport. Ik ben nu op een kleine week een kilo kwijt. Het loont dus wel de moeite. Een kilo is niet veel maar ben pas bezig van dinsdag en het is nu pas zaterdag natuurlijk! Het snoepen laten is voor mij het moeilijkste maar ik ben vastberaden, ik wil een prinsessenkleed en een prinsessenlijntje zodat ik mijn ventje kan laten verschieten! Veel succes en laat me eens weten of het lukt bij jou!
Groetjes en veel succes
|
|
lindsy
4-6-2010
|
16-8-2009 11:09:04
Hey!!
Ik heb vorig jaar intensief geweight-watcht ;) en was op ong 8 maand een 23 kg kwijt. Dat was een superresultaat natuurlijk. Was eigenlijk niet echt overtuigd toen ik begon, maar als je na een week ziet dat je meer dan een kilo afbent en het blijft goed gaan, ja dan doe je verder natuurlijk :) Ondertussen heb ik wel al een beetje (veel) gezeurd waardoor ik ondertussen weer wat bij ben, maar wil toch zeker weer op gewicht staan tegen de trouw, volgend jaar in juni.
|
|
Lien
7-5-2010
|
17-8-2009 8:38:35
ik ben een proteine-dieet begonnen 2 weken geleden. Ondertussen een 3.5kg kwijt, maar ik zou er nog een 17-tal kwijtwillen. Wel onder begeleiding. omwille van hele slechte gewrichten is sporten niet vanzelfsprekend voor mij, dus heb ik nu even voor deze optie gekozen ;-)
|
|
LeBart
|
18-8-2009 3:16:45
Op je eten letten is een pracht van een basis. Maar een beetje beweging zal naast louter gewichtsverlies je lichaam strakker maken. Bij dieten is het gewichtsverlies vaak een verlies van vet en spieren, en dat laatste kan je beter vermijden, want dat ligt aan de basis van het jojo effect.
1. door te sporten wordt het calorieverbruik de hoogte in gewerkt. 2. je krijgt meer spieren ... dan komt de commentaar, spieren zijn zwaarder dan vet, dat is waar maar spieren hebben meer energie nodig dan vet. 3. lien ... er zijn sporten genoeg die weinig belastend zijn voor je gewrichten, door je spieren te versterken, zal je je slechte gewrichten beter kunnen ontlasten.
|
|
Lien
7-5-2010
|
18-8-2009 9:46:12
@LeBart...ik heb nu iets gevonden, aquafitness, maar de lessenreeks start pas ergens september, oktober. Zwemmen heb ik nooit last van mijn gewrichten, maar gewoon zwemmen vind ik zo saai, dus aquafitness vind ik een superuitvinding ;-)
|
|
Saar
5-6-2010
|
18-8-2009 11:04:54
Ik ben ook weer begonnen met proteinedieet, wel kostelijk maar toch op 17 dagen al - 7kg... Al veel complimenten gekregen en nog een dikke 10 kg te gaan, ook al zegt iedereen dat dat overdreven veel is... Als ik mij maar goed voel op de trouwdag he ;-)
|
|
Vanessa
24-10-2021
|
18-8-2009 16:29:20
ben jaloers op iedereen... Ik neem nu al een hele tijd zware medicatie voor mijn darmen. Deze moet ik nog een heel aantal maanden nemen. Als ik deze niet neem, heb ik ongelooflijk veel krampen en kan ik bijna niet rechtstaan van de pijn. Met deze medicatie heb ik nergens last van. Natuurlijk hangt er wel een prijskaartje aan vast. De kilo's... Het sport 5 keer in de week en moet ongelooflijk hard op mijn eten letten. Toch gaat er niets af. Maar als ik dit niet zou doen, zouden de kilo's er aanvliegen. Maar ja, ik voel mij liever goed met een aantal (zeg maar een hele boel) kilo's teveel dat absoluut niet van mijn trouwdag kunnen genieten van de pijn maar toch een heel stuk lichter...
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|