Terug naar overzicht
Beste Els, 'k heb maar één ervaring met Salons Mantovani en dat was niet echt een goede...Heb met deze zaal gebeld begin maart 2009 voor eind juni 2010. Geen probleem. Optie op deze zaal genomen zonder ze gezien te hebben (enkel via web), zo graag wilden wij ze hebben. Heb ze daarna tel. gecontacteerd om uit te leggen wat wij precies wensten van feest (gezeten diner, klassieke stijl dus. Géén walking dinner). Nog steeds geen probleem. Vier dagen later werd ik plots teruggebeld met de mededeling dat de zaal niet meer vrij was. Ik kon mij echt niet van de indruk ontdoen dat het was omdat wij geen walking dinner namen. Dat kost hen vééél minder maar de klant méér dan een gezeten diner. Dus dikke winst voor hen (ze hebben 1/2 minder personeel nodig, moeten praktisch geen stoelen en tafels plaatsen, dus geen "mise en place", enzovoort). Prachtige zalen overigens. Maar uitkijken daarvoor. Wij vonden het héél jammer, echt. Maar we hadden geen enkel verhaal.Met de overige zalen heb ik helaas geen ervaringen. Groetjes
Hallo Els,ik ken een aantal mensen die reeds hun huwelijksfeest hebben gehad in Salons Mantovani en die waren allen zeer tevreden. Wijzelf trouwen geven ons feest in kasteeldomein St.-Hubert te Ronse.Groetjes,Wendy
Wij geven ons feest in het vijverhof. Heel vriendelijke mensen en correct.Tine
Hallo,Wij zijn getrouwd in feestzaal Agathea in Landskouter (Oosterzele), een echt aanrader. Zeer goed meegevallen.groeten,Annelies.
Ons feest was in "Den Hof" te Zelzate. Alles piekfijn in orde, zeer lekker en genoeg eten, echt een aanrader
Dag Els,Wij trouwden (april) in Hof Van De Putte in Zegelsem (Brakel) en het was een super dag voor ons. Alles was tot in de puntjes verzorgd en voor het eten werkten wij samen met Uitzendgastronomie en dit was zeeeeer lekker. www.hofvandeputte.be zeker eens bezoeken.grtjs.
wij trouwen op 24 oktober in het Vijverhof in Wevelgem.
hallo wij zijn op 8 augustus getrouwd en het feest ging door in de leieburcht te sint-eloois-vijve zeker een aanrader , allemaal de gasten waren zeer tevreden over de zaal, het eten en de bediening.en tevens een mooie hof voor receptie en foto'smvg Koen & Inge
reactie op het bericht van tami.wij veronderstellen dat U tam v G. bent.De aanvraag is gebeurt op 10/3.Wij hebben reeds op 11/3 te kennen gegeven dat 26 juni niet meer vrij was.Wij hebben U alternatieve data doorgegeven en niks meer van U vernomen.Gelieve geen onwaarheden te vertellen.Alle emails zijn nog in ons bezit voor de personen die daar twijfels over hebben.een wd heeft een even grote personeelsbezetting als klassiek dinerMVGChris