Terug naar overzicht
Met of zonder suite...iedereen ziet jullie normaal toekomen aan de kerk, alleen gaan jullie dan samen als laatste binnen ipv hij met mama en jij met papa. Bij het buitengaan is het normaal eerst alle andere aanwezigen, dan jullie en dan de suite maar ik zou het in dit geval hetzelfde doen: eerst iedereen naar buiten en dan jullie als laatsten.
bedankt voor te reageren! ik denk dat het inderdaad zo het beste is. de pastoor zijn idee was (zo heb ik het toch verstaan) dat de korte familie (ouders,...) al in de kerk zouden plaatsnemen voor wij toekomen. maar dan zien ze ons eigenlijk niet toekomen , wat ik spijtig zou vinden.beste oplossing leek voor ons dan was de familie ook buiten te laten wachten op ons en dan binnen te gaan in de kerk met het volk mee. (zij gaan dan wel natuurlijk vooraan zitten)
Wij hadden oude VW busjes. Eerst is de familie aan de kerk toegekomen. Dan wij. Wij zijn dan binnen gegaan gevolgd door al de rest. De rest dooreen. Geen volgorde ofzo. Allemaal naar binnen. De pastoor heeft wat gezegd wie waar mocht gaan zitten. Bij het buitengaan is iedereen voor ons buiten gegaan omdat wij bellenblaasjes hadden. Dan kon iedereen goed bellen blazen. We hadden dit wel op voorhand gezegd. (ook tegen de pastoor) groetjes, Carolina