Nu Online
Momenteel zijn er 633 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zonder suite... hoe in de kerk?

15-8-2009 13:41:48
Mijn ouders zijn gescheiden. Dit ligt heel gevoelig en daarom hebben we beslist om geen suite te doen. De oplossing van de pastoor was: ik en mijn vriend gaan samen de kerk binnen. de familie zit dan al vooraan.

Hoe doen jullie dit?

Ik vind het dan spijtig omdat de familie ons niet ziet toekomen aan de kerk. Zou het niet mogelijk zijn dat de familie ook gewoon buiten wacht op ons en dan gewoon binnen stapt , zonder dan echt in "suite" binnen te stappen, Of gaat dit niet?

En wat dan bij het buitengaan?

Heeft iemand van jullie hier een idee hoe we dit zouden kunnen regelen?

An
10-10-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 338

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik15-8-2009 13:57:15

Met of zonder suite...iedereen ziet jullie normaal toekomen aan de kerk, alleen gaan jullie dan samen als laatste binnen ipv hij met mama en jij met papa. Bij het buitengaan is het normaal eerst alle andere aanwezigen, dan jullie en dan de suite maar ik zou het in dit geval hetzelfde doen: eerst iedereen naar buiten en dan jullie als laatsten.

An
10-10-2009
 Meld misbruik15-8-2009 14:16:10

bedankt voor te reageren!

ik denk dat het inderdaad zo het beste is.

de pastoor zijn idee was (zo heb ik het toch verstaan) dat de korte familie (ouders,...) al in de kerk zouden plaatsnemen voor wij toekomen. maar dan zien ze ons eigenlijk niet toekomen , wat ik spijtig zou vinden.

beste oplossing leek voor ons dan was de familie ook buiten te laten wachten op ons en dan binnen te gaan in de kerk met het volk mee. (zij gaan dan wel natuurlijk vooraan zitten)

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik16-8-2009 1:04:50

Wij hadden oude VW busjes. Eerst is de familie aan de kerk toegekomen. Dan wij. Wij zijn dan binnen gegaan gevolgd door al de rest. De rest dooreen. Geen volgorde ofzo. Allemaal naar binnen. De pastoor heeft wat gezegd wie waar mocht gaan zitten. Bij het buitengaan is iedereen voor ons buiten gegaan omdat wij bellenblaasjes hadden. Dan kon iedereen goed bellen blazen. We hadden dit wel op voorhand gezegd. (ook tegen de pastoor)

groetjes, Carolina

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...