Nu Online
Momenteel zijn er 541 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kindjes

15-8-2009 14:29:27
Wij hebben al twee kindjes en ik vraag me af waar ik hen moet laten als s'avonds iedereen zich aan het amuseren is op ons feest? Iemand goede en leuke ideeen?

ilse
18-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 585

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik15-8-2009 15:05:15

Dat zou ik ook heel moeilijk vinden... Heb je geen vaste babysit? Of een buurmeisje of zo?
Natuurlijk, iedereen die dicht bij je staat en die je voor 100% vertrouwt met je kindjes, wil je natuurlijk op je feest!

Succes!

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

An
10-10-2009
 Meld misbruik15-8-2009 15:09:12

Een koppel vrienden die 2 jaar geleden getrouwd is hebben hun kindje 's avonds bij de onthaalmoeder gedaan waar hij overdag in de week ging. Dit is wel waarschijnlijk niet altijd mogelijk.

Een ander koppel die hebben een babysit genomen. Iemand die ze wel al kenden.

Cindy
22-8-2009
 Meld misbruik15-8-2009 15:15:21

He Ilse,

Wij trouwen om 15u, tot dan houden we ons dochter van 2 wakker, dat kan ze wel. Ik hoor ze vaak thuis jumpen en acrobatetoeren uithalen in bed, vandaar. De oppas komt ook naar het gemeentehuis en na de trouw brengt mijn zus haar en de kleinste naar ons huis, zodat ze kan slapen. Nadat wij foto's zijn gaan trekken, passeren we ons huis en nemen hen mee naar de feestzaal. Mijn zus let tijdens die 2 uur foto's nemen op onze andere 2 kinderen (die gaan dan naar een speeltuin). De oppas gaat mee aan tafel en blijft tot zolang de kids het aankunnen. Daarna brengt mijn zus ze terug naar ons huis, bed in en onze oppas blijft ook slapen.

Groetjes,

Cindy

Cindy
22-8-2009
 Meld misbruik15-8-2009 15:15:23

He Ilse,

Wij trouwen om 15u, tot dan houden we ons dochter van 2 wakker, dat kan ze wel. Ik hoor ze vaak thuis jumpen en acrobatetoeren uithalen in bed, vandaar. De oppas komt ook naar het gemeentehuis en na de trouw brengt mijn zus haar en de kleinste naar ons huis, zodat ze kan slapen. Nadat wij foto's zijn gaan trekken, passeren we ons huis en nemen hen mee naar de feestzaal. Mijn zus let tijdens die 2 uur foto's nemen op onze andere 2 kinderen (die gaan dan naar een speeltuin). De oppas gaat mee aan tafel en blijft tot zolang de kids het aankunnen. Daarna brengt mijn zus ze terug naar ons huis, bed in en onze oppas blijft ook slapen.

Groetjes,

Cindy

barbara
28-8-2009
 Meld misbruik15-8-2009 17:57:20

Wij trouwen om 16h. Onze kindjes (tweeling van 6j) gaan de hele tijd mee, en rond 22u brengt mijn schoonzus ze naar haar huis, samen met haar eigen kindjes. Bij haar thuis zal hun vaste babysit paraat staan om ze in hun bedje te steken. Mijn schoonzus zal het feest dan wel een half uurtje moeten verlaten, maar we zijn allebei gerust dat ze dan in goede handen zijn.
Succes nog, Barbara

Cynthia
30-4-2010
 Meld misbruik15-8-2009 20:44:16

Hallo,

Wij nemen de onze gewoon mee. Tegen ons huwelijk zijn onze zoontjes 3,5 en 2 jaar. Wij hebben een kamertje in de feestzaal waar we 2 bedjes gaan zetten en nemen onze babyfoons mee.

Groetjes

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik16-8-2009 1:01:05

Vrienden of ouders van vrienden f familie?
Onthaalmoeder?
Buren?
Heb al gehoord bij de vaste schoonheidsverzorgster of kapper.
Babysit?
Ouders van klasgenootjes?
...

Gewoon eens rondhoren.

groetjes, Carolina

Ilse
22-8-2009
 Meld misbruik16-8-2009 10:08:48

hallo wij zijn net getrouwd op 7-8-9 en ons zoontje van 18 maanden is tweemaal bij een babysit geweest op voorhand om kennis te maken en de avond van de trouw is zij gewoon met hem naar huis geweest om hem daar te laten slapen tot wij terug waren. Dit is geweldig goed gegaan. Ik zou ze niet in een bedje leggen in de feestzaal ten eerste omdat dat niet hun gewende omgeving is, ze slapen best in eigen bedje, en ten tweede omdat ik dan niet gerust zou zijn en altijd zou gaan kijken. Dan zou ik minder aan het feest gehad hebben. Die kleine kindjes hebben daar trouwens zelf ook niks aan.

Groetjes!

Prinses
17-4-2010
 Meld misbruik16-8-2009 13:28:20

Hey,
Wij hebben ook 2 kindjes (van 2j en 6m) en ze gaan heel de dag mee. We hebben een buggy waar ze allebei in kunnen liggen om wat te rusten en voor 'smiddags nemen we mss de reisbedjes mee om die op te stellen in de zaal naast waar we gaan eten. 'S avonds gaan de kindjes bij mijn ouders in bed en blijft de babysit ook daar slapen. Babysit hebben we nog niet maar het word wss een vriendin van mijn broer.
Mijn broer gaat de kindjes dan van het feest naar mijn ouders hun huis brengen (ongeveer 10 minuten rijden) en legt ze mee in bed.
Mijn ouders gaan dan de volgende dag voor de kindjes zorgen zodat wij een beetje kunnen uitslapen voor we op huwelijksreis vertrekken.
Groetjes

Vanessa
24-10-2021
 Meld misbruik18-8-2009 16:24:03

Bij ons zijn het niet onze eigen kindjes. Het kindje van mijn broer (waar ik zelf meter van ben) is ons bruidskindje (2.5 jaar). Ze zal ook het enige kindje zijn dat aanwezig is. Aangezien mijn broer in Turnhout (prov. Antwerpen) woont en ons feest doorgaat in de regio Kortrijk (W-Vlaanderen), kunnen zij haar niet zomaar ergens naartoe doen. daarom opteren we voor de optie die Cynthia hieronder al aanhaalde. We krijgen van de zaal een klein kamertje om onze cadeau's te leggen en ons op te frissen. Hier gaan we een reisbedje zetten en we nemen ook de babyfoon mee. Na zo'n lange dag slaapt ze waarschijnlijk wel door alle rumoer heen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...