Terug naar overzicht
La Sposa in Beveren Leie.Ik ben er 1 keer geweest; heb een serieus aantal jurken mogen passen en heb het ook meteen meegekregen.Je zal er ook zeker iets vinden in je budget!Sylvie16/10/2009
hoi,c'est moi bruidsmode in zundert. Dat is in nederland.maar al haar jurken gaan onder de 550 euro de deur uit.ze klinkt niet echt 'super' vriendelijk aan de telefoon maar dat is misschien de nederlandse mentaliteit. of ik belde net tijdense en verkeerd moment dat kan ookzoek ze maar is op via internet ze heeft wel een grote collectie.groetjes
In een outlet kan je dat zeker vinden, of je kan ook een suitekleedje nemen, die zijn goedkoper dan een trouwkleed en daar moet je minder lang op wachten.Groetjes
een turkse bruidswinkelAselin in Heusden, vind je zeker iets binnen je budget!
BEste,momenteel is dit geen probleem, gezien de nieuwe collecties binnenkomen doen veel bruidswinkels hun collectie die er nog hangt weg voor een prijsje. Je kan dus gerust een kijkje nemen in de gewone bruidswinkels.Ik heb vrijdag mijn kleed dat ik al had op de valreep nog geruild voor een ander kleed, en ik trouw al over 3 weken, dus het kan zeker !DIt was bij couture Anny in Gent. groeten05/09/2009
t mijne kwam van aken. 299 euro en schitterende reacties op gehad. als je wil kan je t direct meenemen. veel succes! groetjes, caroline, ondertussen 3 maandjes getrouwd :)
Cachet in de St-Gummarusstraat in Antwerpen, zelfs voor 150 euro heb je er al prachtige jurken.Ebay is ook een optie, ik ken al wat mensen die een jurk hebben besteld en op maat laten maken zo in China, echt fantastisch werk en voor 100-150 euro krijg je een sprookjesjurk.
Het mijn komt van Anuna in Hasselt. Was een kleedje uit de oude collectie. Heb het dadelijk meegekregen, tesamen met het telefoonnummer van een heel goede naaister.Veel succes met je zoektocht!Elke05-09-09
de bruidsschat in Bruge
bij couture ann in aalst vind je zeker iets
ik heb er 1 te koop splinternieuw nog nooit gedragen geef je prijs en komt ze halen mail me gerust op super.angie2@hotmail.com
Ik heb ook eentje liggen,Linea Raffaelli..B8-Set 70Supermooi Kleedje uit 2 delen.black_____beauty@hotmail.com