Terug naar overzicht
Ik heb mijn broer als getuige gevraagd en had een 'wanted' poster gemaakt met zijn foto op en de datum van de trouw :-) Kheb die dan in zwart-wit afgedrukt. Hij snapte het toch redelijk snel dat hij mijn getuige zal zijn!Groetjes
Ik heb een hele vacature opgemaakt om mn vriendin te vragen als getuige.Mijn vriend en ik waren dan het bedrijf en nog vanalles opgeschreven wat voor een profiel ze moest hebben en wat er van haar verwacht werd op de trouw.Een icoontje van de vdab eropgeplakt en gewoon opgestuurd.Ze vond het leuk en heeft toegezegd :p
Mijn man had ook een vacature gemaakt met een aantal vereisten en voorwaarden, verbodsbepalingen enz... Was erg grappig en veel bruidjes vonden dit erg origineel en grappig. Als je wilt geef je maar een seintje voor een voorbeeld.Groetjes.
Dag Heidi,Het idee van een vacature klinkt wel leuk!Je mag mij altijd een voorbeeldje doormailen op knokkebolle@hotmail.comGroetjes,Elien
Dag Heidi,Zou je zo een voorbeeld-vacature ook naar mij kunnen doorsturen? Lijkt me een ontzettend leuk idee! speedy_991@hotmail.comGrz, Nathalie
Ik heb een stylo laten maken met de tekst :"Wil je mijn getuige zijn".Heb hem daarnet mooi ingepakt en deze week zal ik hem cadeau geven aan mijn zus... Ik ben benieuwd hoe ze zal reageren! :d
Hallo,Ook ik ben zeer geïnteresseerd in de vacature! alvast bedankt om ze ook naar mij door te mailen:vermeulen_leen@hotmail.com
Hallo Elien,Wij hebben een puzzel gemaakt. Via photoshop hadden wij op een foto van onze twee een tekst toegevoegd: nl. onze namen,trouwdatum en de vraag: wil jij onze getuige zijn? Wij hebben onze beide getuigen zo'n puzzel gegeven en ze vonden het allebei enorm tof. Het is ook plezant om een stukje achter te houden nl. het gedeelte met getuige op en dit pas af te geven wanneer de rest van de puzzel volledig is. Wij hadden onze puzzels besteld bij het kruidvat.Groetjes,
Beste Heidi,Zou je mij ook een copie'tje kunnen sturen van de vacature? Superleuk idee!bert.sabine@hotmail.comThanks!Sabine
Wij huwen op 09/09 en hebben onze getuige gevraagd rond de kerstdagen ,we hadden 2 vredesduifjes in de kerstboom gehangen die mekaar aankeken, niemand had het blijkbaar door ,op een schotel in de vorm van een hartje ,maakte we een nestje met raffia en daar de duifjes op en een papiertje met de datum ,ingepakt in doorschijnende follie , ze hadden het toen snel door.
Zou je mij ook een copietje van de vacature kunnen bezorgen, lijkt me geweldig! Alvast bedankt!stephanie_van_velthoven@hotmail.com
Als het mogelijk is mag je mij die vacature ook doorsturen op ellen.van.de.veire@telenet.beLijkt me wel een super idee!!!X Elleke
heyyy prisca en anderen allemaalik zou het heel leuk vinden als ik die vacature ook zou krijgen.mailen kan naar country_girl.x@hotmail.comgroetjesss
Hallo,Wij hadden een A3 blad gemaakt met 'GEZOCHT' deze 2 getuigen... de foto erbij. en nog informatie over datum, uur enzo. dit hebben we in een restaurant laten leggen als placemat. Toen s'avonds gaan eten en ze hadden het wel snel door, de traantjes vloeiden spontaan....Groetjes Sylvia
Ik wou mijn broer als getuige vragen. Ik had 'Ken' (van barbie) gekleed in een kostuum gekocht.De handen had ik naar voorgezet en had daar een kaartje tussen geplaatst met de vraag of hij mijn getuige wou zijn. En dit in een mooi papiertje gestoken.