Nu Online
Momenteel zijn er 222 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijkskaars

16-8-2009 16:08:35
hallo,
voor ons huwelijk zijn wij nog op zoek naar een huwelijkskaars, kent er iemand winkels waar ze deze verkopen in west en oost vlaanderen. rond welke prijzen varieren de meeste kaarsen en hoelang moet je ongeveer wachten als je een kaars bestelt voor je deze mag gaan afhalen? heeft er soms iemand ervaringen met een kaars te bestellen op het internet. gaat dit vlot en hoelang is daar de wachttijd van?

alvast bedankt
vanessa

vanessa
3-10-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1068

eva
19-9-2009
 Meld misbruik16-8-2009 18:25:47

wij hebben ons kaarsen besteld bij joka in roeselare. da wordt verkocht in een krantenwinkel in de manestraat momenteel. misschien war raar op zich maar veel keuze en ne goeie uitleg en zo. wel eens de meoite om te gaan vind ik. vorige week bestel mag er 12 september omgaan.

Elien
27-8-2010
 Meld misbruik16-8-2009 18:36:22

Vrienden van mij kochten hun kaars in De Bron in Harelbeke. Dit is een pastoraal centrum.
Ze hebben er echt mooie kaarsen!
Dit is de site: http://www.debron-har.be/

Groetjes,
Elien

sophie
15-8-2009
 Meld misbruik16-8-2009 23:02:21

wij zijn gisteren gehuwd en hebben onze kaars gekocht in de wieke in izegem.
Ze hebben ook een website.

Groetjes
Sophie

Krista

Meld misbruik17-8-2009 11:23:32

Wij hebben onze kaars bij de kaarsengieterij in Bugge gekocht. Via internet besteld en thuis laten leveren. Als de kaars betaald was, werd ze gemaakt en dan hebben wij er +/- 4 weken op moeten wachten. Hun prijzen staan op de website. Hele mooie kaars en prima service. Een aanrader dus.

Groetjes,
Krista

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...