Terug naar overzicht
die vind je op de website Style My Wedding, als je dit intikt in google vind je het wel. Ik heb de mijne daar gekocht en een zeer goede service, ik had ze heel snel.
Meestal hebben ze zulke beren ook bij winkels waar men wenskaarten/kalenders/posters e.d. verkoopt.
Hallo IbeGa ook eens een kijkje nemen op www.onestopweddingshop.be . Ik heb er ook een aantal dingen besteld en heeft een snelle leveringGroetjesSabine
Ik heb mijn gehaald in het bruidsparadijs in Merksem.Daar kon je tussen een aantal berenkoppels kiezen, en op de voetjes zat een ritssluiting om de ringen in te kunnen doen.daar hebben wij onze namen en datum laten op borduren.Heel mooi...
In disneyland heb je grote minnie en micky en in de expo vind je ook enkele berenkoppels
Het klein koppeltje van me to you heb ik hier nog staan en dat wil ik gerust verkopen.
Hallo,wij zijn getrouw op 18 juli.We hebben onze kindjes gewone beertjes gegeven. Ze hebben dan iets om zich mee bezig te houden en hebben zo geen lege handen. Ze mochten er een hele dag mee rondlopen en het is ook veiliger dan bloemen die meteen stuk zijn als ze vallen...Vooraan in de kerk hadden we een grote witte ballon met bloemenmotief met een mandje eraan waarin het kussentje lag met de ringen erop.De kindjes hebben die ballon naar voren gebracht.Eerst dachten we dat dat mandje veel ging wegen maar het weegt echt niets. Dus echt wel gemakkelijk te dragen.groetjes!
Mss nog één tipzorgt dat je de ringen makkelijk loskrijgt van het kussentje. Anders is het ook maar prutsen vooraan.Maar zorg ook dat ze er niet afvallen!