Nu Online
Momenteel zijn er 493 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Beren trouwkoppel

16-8-2009 16:41:35
Onze 2 meisjes van dan 7 zijn onze bruidskindjes. Ik had hen graag elk een beer gegeven met de ringen aan. Zoals het me to you koppel maar dan in groot formaat. Iemand enig idee waar ik zulke beren zou kunnen vinden. Of iemand een anders leuk idee om hen de ringen te laten aangeven?

Ibe
22-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 996

Ilse
22-8-2009
 Meld misbruik16-8-2009 19:41:46

die vind je op de website Style My Wedding, als je dit intikt in google vind je het wel. Ik heb de mijne daar gekocht en een zeer goede service, ik had ze heel snel.

Vera
22-8-2009
 Meld misbruik16-8-2009 20:41:00

Meestal hebben ze zulke beren ook bij winkels waar men wenskaarten/kalenders/posters e.d. verkoopt.

Sabine

Meld misbruik17-8-2009 9:07:33

Hallo Ibe
Ga ook eens een kijkje nemen op www.onestopweddingshop.be . Ik heb er ook een aantal dingen besteld en heeft een snelle levering
Groetjes
Sabine

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik17-8-2009 11:59:07

Ik heb mijn gehaald in het bruidsparadijs in Merksem.
Daar kon je tussen een aantal berenkoppels kiezen, en op de voetjes zat een ritssluiting om de ringen in te kunnen doen.
daar hebben wij onze namen en datum laten op borduren.
Heel mooi...

Sophie

Meld misbruik17-8-2009 19:29:49

In disneyland heb je grote minnie en micky en in de expo vind je ook enkele berenkoppels

Petra
23-5-2009
 Meld misbruik18-8-2009 8:19:35

Het klein koppeltje van me to you heb ik hier nog staan en dat wil ik gerust verkopen.

Eveline
18-7-2009
 Meld misbruik28-8-2009 18:22:55

Hallo,
wij zijn getrouw op 18 juli.
We hebben onze kindjes gewone beertjes gegeven. Ze hebben dan iets om zich mee bezig te houden en hebben zo geen lege handen. Ze mochten er een hele dag mee rondlopen en het is ook veiliger dan bloemen die meteen stuk zijn als ze vallen...
Vooraan in de kerk hadden we een grote witte ballon met bloemenmotief met een mandje eraan waarin het kussentje lag met de ringen erop.
De kindjes hebben die ballon naar voren gebracht.
Eerst dachten we dat dat mandje veel ging wegen maar het weegt echt niets. Dus echt wel gemakkelijk te dragen.
groetjes!

Eveline
18-7-2009
 Meld misbruik28-8-2009 18:24:59

Mss nog één tip
zorgt dat je de ringen makkelijk loskrijgt van het kussentje. Anders is het ook maar prutsen vooraan.
Maar zorg ook dat ze er niet afvallen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...