Nu Online
Momenteel zijn er 587 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hoe overleden vader herdenken

16-8-2009 16:42:01
Wij trouwen op 19/06/2010, mijn vader is enkele maanden geleden gestorven, nu zou ik graag hebben dat er op onze dag toch ook een beetje aan hem gedacht wordt, we trouwen enkel voor de wet, hebben jullie ideetjes ???
Ik had al gedacht om tijdens de eerste vemenigvuldigingsdans"papa" van Stef Bos te laten draaien, omdat ik die normaal met hem zou gedanst hebben, maar nu ga ik dus met mijn peter dansen en mijn man dan met zijn moeder is dit liedje dan nog gepast??

cindy
19-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 748

Melissa
8-5-2010
 Meld misbruik16-8-2009 18:01:54

Hey,

Tuurlijk is dit dan nog gepast! Je kan de DJ misschien even iets laten zeggen dat de mensen "snappen" dat het eigenlijk voor je papa is, hoewel ze dat wel zullen doen hoor!

Je kan ook altijd witte ballonnen oplaten aan het gemeentehuis.

Je kan voor dat het dansfeest begint ook een woordje zeggen over je papa desnoods een minuutje stilte vragen?

Groetjes!

Evi
15-5-2010
 Meld misbruik16-8-2009 19:55:36

hey,

wat ik vaak hoor dat ook gedaan wordt, is een sky lantaarn oplaten voor de dierbaren die overleden zijn. Een beetje symbolisch ook, maar ook een mooi moment van stilte... Misschien kan je dan het liedje laten horen...

Hopelijk heb je hier iets aan!

Evi

Katrien
3-10-2009
 Meld misbruik17-8-2009 8:29:47

Mijn nicht is 1 maand geleden ook voor de wet getrouwd en heeft ook iets gedaan om haar papa te herdenken. Hij had ooit zelf een gebedje geschreven voor mijn nicht toen ze klein was en dit heeft haar mama (mijn nicht was iets te emotioneel) voorgelezen voor dat we begonnen te eten. Een mooi moment om even stil te staan bij de overleden mensen.

Succes!

tamara
25-9-2009
 Meld misbruik17-8-2009 10:38:34

in mijn misviering brand ik een witte kaars en ik ga proberen een klein gedichtje te zeggen

Marc
14-11-2009
 Meld misbruik17-8-2009 15:10:36

Mijn stiefvader is 2 maanden geleden overleden en wij vermelden hem toch op de uitnodigingen met een subtiel kruisje. Daarnaast denk ik niet dat we nog iets gaan doen. Mijn moeder vindt dat het vooral een vrolijke dag moet zijn en heeft niet echt zin in een herdenking dan. Ze zal het die dag al moeilijk genoeg hebben zegt ze.

Daisy
25-9-2009
 Meld misbruik17-8-2009 21:04:46

hallo,

wij trouwen 25/09/2009.
mijn ventje zijn papa is al 5 jaar geleden gestorven.
wij trouwen nu wel in de kerk maar dit kan je ook doen in het gemeentehuis.
als wij beiden vooraan staan gaan we samen een kaars aansteken die bij een foto van hem staat , zo is hij er ook bij hé.
we gaan ook op het einde balonnen oplaten voor hem en alle andere overledenen.
wij twijfelen ook héél fel om te dansen op papa van Stef Bos , misschien danst mijn ventje daarop met zijn mama en ik op dochters van Marco Borsato met mijn papa.
zo kan het dan wel hé.

groetjes Daisy
25/09/2009

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...