Terug naar overzicht
Hey,Tuurlijk is dit dan nog gepast! Je kan de DJ misschien even iets laten zeggen dat de mensen "snappen" dat het eigenlijk voor je papa is, hoewel ze dat wel zullen doen hoor!Je kan ook altijd witte ballonnen oplaten aan het gemeentehuis.Je kan voor dat het dansfeest begint ook een woordje zeggen over je papa desnoods een minuutje stilte vragen?Groetjes!
hey,wat ik vaak hoor dat ook gedaan wordt, is een sky lantaarn oplaten voor de dierbaren die overleden zijn. Een beetje symbolisch ook, maar ook een mooi moment van stilte... Misschien kan je dan het liedje laten horen... Hopelijk heb je hier iets aan!Evi
Mijn nicht is 1 maand geleden ook voor de wet getrouwd en heeft ook iets gedaan om haar papa te herdenken. Hij had ooit zelf een gebedje geschreven voor mijn nicht toen ze klein was en dit heeft haar mama (mijn nicht was iets te emotioneel) voorgelezen voor dat we begonnen te eten. Een mooi moment om even stil te staan bij de overleden mensen.Succes!
in mijn misviering brand ik een witte kaars en ik ga proberen een klein gedichtje te zeggen
Mijn stiefvader is 2 maanden geleden overleden en wij vermelden hem toch op de uitnodigingen met een subtiel kruisje. Daarnaast denk ik niet dat we nog iets gaan doen. Mijn moeder vindt dat het vooral een vrolijke dag moet zijn en heeft niet echt zin in een herdenking dan. Ze zal het die dag al moeilijk genoeg hebben zegt ze.
hallo,wij trouwen 25/09/2009.mijn ventje zijn papa is al 5 jaar geleden gestorven.wij trouwen nu wel in de kerk maar dit kan je ook doen in het gemeentehuis.als wij beiden vooraan staan gaan we samen een kaars aansteken die bij een foto van hem staat , zo is hij er ook bij hé.we gaan ook op het einde balonnen oplaten voor hem en alle andere overledenen.wij twijfelen ook héél fel om te dansen op papa van Stef Bos , misschien danst mijn ventje daarop met zijn mama en ik op dochters van Marco Borsato met mijn papa.zo kan het dan wel hé.groetjes Daisy25/09/2009