Nu Online
Momenteel zijn er 463 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Iedereen vindt onze uitnodigingen super!! Oef...

17-8-2009 8:12:44
Hallo,

Vrijdag zijn we begonnen met onze uitnodigingen persoonlijk rond te brengen...

1. Omdat ze niet in de brievenbus passen
2. Zo komen we ook nog eens bij iedereen

Het is zo super om de mensen hun reactie te zien...
'Zo origineel', 'zo goed gevonden', 'zo knap gemaakt','nog nooit gezien'...
Doet goed om dat te horen aangezien we er veel geld en werk in hebben gestoken... :-)

We hebben houten champagnekistjes laten maken en laser-graveren met onze tekst voor wanneer de trouw is en op de achterkant onze 'kado-tip'. Voor diegeene die 's middags meegaan eten hebben we ook een houten vlinder laten maken en die aan de kistjes bevestigt met een mooie witte strik...
Onze champagnefles hebben we zelf laten ontwerpen met onze etiketten erop en een flyer gemaakt voor in het kistje te steken vanwaar de champie komt en hoe champie 'gemaakt' wordt...

Oef... het was zo leuk om de reactie te horen en om nog eens bij iedereen langs te gaan...
We hebben wel nog niet iedereen gehad dus deze week gaat ook nog genieten worden zoals het al vanaf dag 1 is dat we aan het voorbereiden zijn, genieten, genieten, genieten.. dit hadden we nooit gedacht...

Dat de 54 dagen maar snel daarzijn... maar daarna gaan we het wel missen zo'n jaar vol voorbereidingen maar dan gaan we onze 1ste huwelijksverjaardag voorbereiden... en zo blijven we bezig...

Veel plezier en fun iedereen...

Gr.
Tess

Tessa
10-10-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 393

Katrien
3-10-2009
 Meld misbruik17-8-2009 8:22:23

Klinkt inderdaad wel super mooi! Ons budget was iets beperkter lol. Een vriendin van mij heeft onze uitnodigingen ontworpen en zelf ineen gestoken achteraf. Het resultaat mocht er wel wezen! Ook bij ons had iedereen zo'n opmerkingen van 'waaw' 'da's uniek' enzoverder!

Ik begrijp dus volkomen hoe het voelt ;)

Geniet er nog maar van!
Nog 47 dagen hier!

Groetjes
Katrien

Daisy

Meld misbruik17-8-2009 8:38:18

Amaai is echt wel heel leuk en heel origineel!

Wij hebben het ook beperkter gehouden, maar vind de leuke reacties toch ook fantastisch :-)

Geniet er nog van!

Bij ons nog 61dagen...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...