Terug naar overzicht
Een Bongobon lijkt me wel leuk.
He sharon,Hier begint de stress ook te komen hoor. En het lijkt alsof we nog zoveel te doen hebben hier thuis, wij verzamelen niet bij de ouders. Kamers nog eens extra poetsen, kasten en gordijnen wassen (gene mens die ooit in de kasten ga kijken - maar tis gewoon voor het gevoel dat alles netjes is). Cadeautjes doen we niet, maar een grote bos bloemen of een kistje wijn wordt ook wel altijd geapprecieerd. Je kan er een persoonlijk briefje bij hangen.Enfin tis maar een idee.Als het maar goed weer wordt ...Groetjes,Cindy
een fles champagne? Een zachte blik, een blij gelaat,een vriendelijk woord, een goede raad.Al lijkt het simpel wat je schenkt,toch is het meer dan je denkt.Bedankt, dat je onze getuige wou zijnop ons grote trouwfestijn. Laat de champagne nu maar knallen, onze dag is super meegevallen.groetjes, Carolina
wij geven aan onze ouders een fotoboek cadeau met foto's van baby tot nu
Mijn verloofde en ik gaan waarschijnlijk onze ouders een ontbijtmand(champagne,verschillende soorten boterkoeken en beleg,etc...) cadeau doen.Je kan die thuis laten leveren en zo kunnen ze eens luxueus ontbijten.Priska 07-05-2010