Nu Online
Momenteel zijn er 655 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwringen

17-8-2009 13:46:30
Hoi bruidjes in spe,

Wij trouwen in april volgend jaar maar ben nu al aan het rondkijken voor onze trouwringen. Ik ben een hele vieze op dat vlak en je moet ze toch de rest van je leven dragen. Mijn toekomstige kan die enkel in het weekend dragen. Nu vraag ik mij af waar en hoelang op voorhand jullie ringen hebben besteld. Wij willen onze kosten toch spreiden omdat we ook aan het verbouwen zijn.
Op site van fede di oro heb ik wel wat gezien.
Gaan jullie voor goud op iets anders? Ik ben aan het twijfelen tussen goud en titanium.

groetjes
stephanie

Stéphanie
24-4-2010
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 416

Sara
25-9-2009
 Meld misbruik17-8-2009 13:50:36

Hoi Stephanie,
Kijk eens op: www.dora-trouwringen.nl
dit is een hele leuke site met allemaal verschillende soorten trouwringen. Als je twijfelt tussen goud en titanium, dan is het een idee om voor een ring te kiezen, waar beide in zit?

Groetjes Sara

www.25-09-09.bruiloftsite.nl

stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik17-8-2009 13:53:16

Hoi Stéphanie,

Als je er een hele vieze in bent, waarom ze zelf niet laten maken? Wordt tegenwoordig ook vaak gedaan. Is toch ons plan... Vrienden van ons hadden er zilveren, met steentjes en die waren 1100 kwijt. Bwa ik ga voor wit goud, maar het is wat jij wilt natuurlijk!

nele
17-7-2010
 Meld misbruik17-8-2009 14:10:27

heykes,

Voor je titanium zou willen nemen hoor eens na bij de juwelier of dit nog is aan te passen. Volgens mij niet. Is hetzelfde met edelstaal dit word gegoten. Als deze moet aangepast worden dan moeten ze dit lassen dit gaat niet anders.
Zou zonde zijn dat je na 15 jaar ofzo hem niet meer kan dragen. Toch zeker even over nadenken.

De onze zijn witgouden ringen. Bij mij 17 diamantjes en de prijs viel redelijk mee 1400 euro voor beide.

Groetjes

Nele

Marc
14-11-2009
 Meld misbruik17-8-2009 15:06:00

Wij zijn eerst gaan rondkijken en dan zelf naar ene ontwerper gestapt die ons idee heeft uitgewerkt. Beide witgoud en de mijne met 3 diamantjes. Ze hebben "maar" € 800 gekost. Koopje blijkbaar.

Daisy

Meld misbruik17-8-2009 15:16:48

Die van ons komen van bij Ines B in Lier. Witgoud in champagnekleur. Ik heb drie steentjes en mijn verloofde geen steentje. Wij betalen ongeveer 1350euro denk ik.
Wij zijn begin juli geweest, mogen eind september terug om te passen en we trouwen 17/10/2009.

Cindy
8-4-2010
 Meld misbruik17-8-2009 15:42:41

Na de vele positieve reacties hebben ook wij trouwringen gekocht bij FEDE DI ORO in Izegem. Wij betaalden ong. 780euro met 8 briljanten en bestelden reeds ruim op voorhand. Zij vertelden dat je zeker rekening moet houden dat titanium niet kan worden aangepast van maat vandaar dat wij opteerden voor goud. Aan keuze zeker geen gebrek en ook de prijzen waren zeer interessant tov andere juweliers doordat zij werken zonder tussenhandelaren, kortom een aanrader!

Sophie

Meld misbruik17-8-2009 19:22:50

Zelfde als Cindy

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik18-8-2009 15:05:59

Hallo,

Wij trouwen 14/05/2010 en hebben in april onze ringen besteld bij FEDE DI ORO. Super vriendelijk en je kan ze zelf samenstellen.
De onze kosten 824,00 € en die zijn van goud.(vragen 100,00 euro voorschot bij bestelling contant)

Gwen
14/05/2010

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...