Nu Online
Momenteel zijn er 671 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Karaoke ?

17-8-2009 16:55:37
Heeft iemand ervaring met karaoke op een huwelijksfeest? Wij willen dat namelijk heel graag doen op ons feest. Wat denken jullie daarvan, en weet er iemand prijzen ?

alvast bedankt!

Debra
7-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 360

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik17-8-2009 17:15:26

Wij hebben dat op onze vrijgezellenavond gedaan. Maar op een trouwfeest? Ik denk dat je daarvoor toch zeker aan je gasten moet denken. het is niet omdat jij dat graag doet, dat zij dat ook willen doen...
Ik kan me voorstellen dan nonkel Jos en tante Mariette dat niet echt zien zitten, laat staan voor een volle feestzaal...
Het zou dan jammer zijn dat alles stil zou vallen...
Wij waren enkele maanden geleden op een trouwfeest waar één van de gasten 'dacht' dat ze kon zingen... Liedje na liedje was ze aan het meekwelen door de micro, tot ongenoegen van de andere gasten. Ze hebben die micro gewoon moeten afpakken... Ook een serieuze flater...
Maar als je zeker bent dat je gasten hiervoor wel te vinden zijn, kan je het inderdaad overwegen.

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...