Nu Online
Momenteel zijn er 651 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kinderen en huwelijksreis?

17-8-2009 17:22:36
hoi wij zouden graag na onze trouw op huwelijksreis vertrekken maar hebben 2 kindjes dan van 2 jaar en 8 maand en 1tje van juist een jaar.zijn er nog mensen die hun kinderen gewoon meenemen want thuis laten is vr mij geen optie?

grtjs
17/04/2010

kitty
17-4-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 391

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik17-8-2009 18:17:41

Ik zou ze ook meenemen, moesten er al kinderen zijn (is echter niet het geval).
Uiteraard zal je vakantie er net iets anders uitzien, maar ook dat kan fijn zijn!
Wij hadden zelf een 'alternatieve' huwelijksreis (wat trouwens zeer kindvriendelijk was), we zijn nl. naar Oostende getrokken en hebben op een boerderij gelogeerd (hoevetoerisme). We hadden schitterend weer dus hebben veel kunnen fietsen op de dijk en op het platteland van Oostende en Middelkerke.
Echt tof!

Geniet ervan!

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Maya
18-9-2009
 Meld misbruik17-8-2009 19:20:42

Hallo,
Wij trouwen op 18/09 en onze zoontjes van 5 en 2,5 zullen onze bruidsjongens zijn.
Vermits het toch ook een beetje hun dag is vertrekken we 2 dagen laten met ons 4 naar Reims te Frankrijk. We logeren er in de allernieuwste Centerparcs zodanig dat bij slecht weer we met kids ook vanalles kunnen doen. Wij hebben er alvast zin in!
groetjes
Maya

Cindy

Meld misbruik17-8-2009 22:57:34

hoi, wij trouwen 31 oktober en hebben ook al 2 kindjes (3,5 en 2 jaar).
Wij vertrekken 2 november naar centerparcs en nemen de kindjes mee. We hebben dan wel zo een luxe cottage genomen, om toch nog een beetje 't gevoel te hebben van een huwelijksreis ;)
groetjes

Aissa
26-9-2009
 Meld misbruik18-8-2009 8:12:08

Wij vertrekken met ons zoontje van dan 20 maanden voor 3 weken naar Java en Bali en zien dat helemaal zitten. Voor alle tips voor reizen met kinderen: www.verrereizenmetkinderen.nl

Isabel
12-12-2009
 Meld misbruik20-8-2009 8:56:44

hallo
wij trouwen op 12 december. onze kids gaan dan bijna 3 en 5 zijn. wij gaan ermee naar Egypte.
als je het hotel voorziet van kindvriendelijkheid zouden er geen problemen mogen zijn hé

succes
Isabel 12-12-2009

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums