Terug naar overzicht
Ik heb ze appart gezet. Mijn papa zit aan de eretafel en mijn ma bij de familie van haar kant. Zelfs al komen de ouders overeen aan tafel, toch ga je hebben dat er steken onder tafel worden gegeven en de sfeer zal er toch niet volledig in zitten.GroetjesSophie
Bedoel jij een eretafel of een rij wanneer de mensen binnenkomen? De eretafel delen wij met de beste vrienden en broers. De rij bij het binnenkomen, laten we wat kiezen. Willen de nieuwe partners erbij komen staan, mij goed. Heb het hier al een keertje gezegd, ik weet dat het niet makkelijk is, maar vergeet niet Sara dat het jullie dag is! Spijtig genoeg zijn er altijd die het zus of zo willen maar uiteindelijk kiezen jullie. Vaak is het zo, dat als ze dan ineens niet meer mogen, ze op sokjes komen teruggelopen! :p
Mijn ouders zijn ook gescheiden en zitten beide aan de eretafel. Geen steken onder tafel en dergeleijke bij ons. gewoon 2 mensen die ons en elkaar het geluk gunnen. Ik vind zulke reacties redelijk belachelijk en egoïstisch en zou dat ook vermelden tegen die persoon. Bij ons is het buigen of barsten. Wie zich niet aan onze wensen wil houden blijft maar thuis. Ouders, vrienden, tantes en nonkels, maakt ons niets uit. Ik zie het probleem niet als zij ook een nieuwe partner heeft. Ik lees dat hier wel vaker de laatste tijd en vraag me af of de meeste mensen nog wel op een volwassen manier met mekaar kunnen omgaan.grtz