Nu Online
Momenteel zijn er 607 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gescheiden ouders

17-8-2009 19:00:54
Hallo mede bruidjes!
Ik heb een beetje een dilemma omtrent mijn ouders.
Mijn ouders zijn gescheiden en kunnen niet goed met elkaar door één deur. Nou zullen ik en mijn aanstaande het wel prettig vinden als alle ouders aan de felicitatietafel zitten, aan het begin van het avondfeest. Mijn ouders willen alleen niet achter de felicitatietafel zonder hun partner.
Dit vind ik echter nog niet zo'n probleem, maar nu krijg ik weer het getouwtrek van: Als de nieuwe vrouw van je vader er ook bij komt staan, dan ga ik wel aan een andere tafel zitten...

Wat moet ik hiermee?

Heeft één van jullie hier ervaring mee?

Alvast bedankt!

Groetjes Sara

Sara
25-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 373

Sophie

Meld misbruik17-8-2009 19:20:14

Ik heb ze appart gezet. Mijn papa zit aan de eretafel en mijn ma bij de familie van haar kant. Zelfs al komen de ouders overeen aan tafel, toch ga je hebben dat er steken onder tafel worden gegeven en de sfeer zal er toch niet volledig in zitten.

Groetjes

Sophie

stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik17-8-2009 22:02:44

Bedoel jij een eretafel of een rij wanneer de mensen binnenkomen? De eretafel delen wij met de beste vrienden en broers. De rij bij het binnenkomen, laten we wat kiezen. Willen de nieuwe partners erbij komen staan, mij goed. Heb het hier al een keertje gezegd, ik weet dat het niet makkelijk is, maar vergeet niet Sara dat het jullie dag is! Spijtig genoeg zijn er altijd die het zus of zo willen maar uiteindelijk kiezen jullie. Vaak is het zo, dat als ze dan ineens niet meer mogen, ze op sokjes komen teruggelopen! :p

Marc
14-11-2009
 Meld misbruik18-8-2009 8:41:05

Mijn ouders zijn ook gescheiden en zitten beide aan de eretafel. Geen steken onder tafel en dergeleijke bij ons. gewoon 2 mensen die ons en elkaar het geluk gunnen. Ik vind zulke reacties redelijk belachelijk en egoïstisch en zou dat ook vermelden tegen die persoon. Bij ons is het buigen of barsten. Wie zich niet aan onze wensen wil houden blijft maar thuis. Ouders, vrienden, tantes en nonkels, maakt ons niets uit.
Ik zie het probleem niet als zij ook een nieuwe partner heeft.

Ik lees dat hier wel vaker de laatste tijd en vraag me af of de meeste mensen nog wel op een volwassen manier met mekaar kunnen omgaan.

grtz

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...