Nu Online
Momenteel zijn er 503 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

idee manier tafelplaatsing

17-8-2009 20:05:21
dag dames

alles goed met de voorbereidingen, zit met vraag de tafelsschikking is gedaan maar wie heeft ideetjes hoe je de mansen kan duidelijk maken op leuke manier waar ze zitten

gr vanessa

vanessa
3-12-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 462

Lesley
26-9-2009
 Meld misbruik17-8-2009 22:05:20

Hey Vanessa,
Wij zijn er ook nog aant over speculeren :-).
We dachten aan snoepjes, bloemen of puzzels... Als je nog leuke ideen of vindt laat et me dan maar even weten...
Lesley_stas@hotmail.com

Nog veel succes!

Groetjes

tami
26-6-2010
 Meld misbruik18-8-2009 9:16:42

Hi Vanessa,

iemand had ooit huwelijksreisbestemmingen voorzien als tafelnamen en het 'kaartje' dat de gasten bij aankomst kregen (om te weten aan welke tafel ze zaten), was niks minder dan een echte voucher met de bestemming opgeprint, net zoals in het reisburo. Op de tafels kan je ook een foto (postkaartformaat) van die bestemming zetten en het land of eiland. Nog leuk om naar te kijken ook, tijdens het eten :)

Een ander idee in dezelfde lijn is : filmtitels en als "kaartje" voor de gasten een met de printer nagemaakt bioscoopticket waarop de titel vd film staat.

Groetjes

Sylvia
1-8-2009
 Meld misbruik29-8-2009 12:04:59

Hallo,

Ik ben reeds een maandje getrouwd. Wij hebben reeds 2 kinderen, 2 en 5 jaar, ik heb hun tekeningen laten maken voor in het misboekje. Deze tekeningen had ik dan ook gebruikt voor tafelplaats aanduiding. Vb tafels Nonkels en tantes van mij: de ringen. en dan had ik ook nog een tekstje geschreven erbij om aan te tonen dat familie verbonden is met elkaar en belangrijk is, dat we blij zijn met hun aanwezigheid en een fijne avond en smakelijk eten gewenst.

T'was heel mooi hoor, maar ik denk wel dat het specialer is als je eigen kindjes eraan meewerken, maar ja niet iedereen die trouwt heeft al kindjes natuurlijk.

Veel succes,

groetjes SYlvia

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...