Terug naar overzicht
Hey tina,Als ik goed kijk dan trouw je op 1 mei 2010?In dat geval zou ik gewoon wachten tot aan de feestdagen. Dan verkopen ze bij h&m, zara, new look,... een hele hoop betaalbare avondjurkjes.Bij p&c hebben ze heel het jaar door een kleine collectie jurken.Veel succes met de zoektocht!Groetjes
Hallo Tina,welke regio mag dat zijn ? Groetjes
Tami,Ik woon regio Antwerpen, maar dat maakt mij niet echt uit. Al is het de andere kant van Belgie, of Nederland.Een beetje rondrijden kan geen kwaad :)Bedankt !
ga eens kijken bij Anne Sophie op de Bredabaan in Brasschaat. Mijn moeder, schoonmoeder en schoonzus hebben hier alledrie hun suitekledij gevonden voor geen geld. Mijn schoonzus heeft zelfs 2 kleedjes waartussen ze twijfelde meegenomen. Haar kleedjes (echte suitekleedjes) kostten maar € 59 per stuk. Het kleedje van mijn moeder € 109. Mijn schoonmoeder weet ik niet vanbuiten.Veel succesGroetjes
Bedankt Vanessa !Ik ga daar zeker is gaan kijken.
Ik heb vier bruidsmeisjes ook rond die leeftijd.(twee vriendinnen van 17 en twee van 19)Zij gaan wachten op de solden in de winter.Ze denken eraan om langs te gaan in de Moggy's ,Esprit en zo van die dingen.Maar ik zou zeker eens gaan kijken in de iets chiquere winkels.Je zou ervan verschieten hoe die prijs soms wel meevalt.Veel succes :)Groetjes,Priska
Als het 2de hands mag zijn: ik doe er nog weg. Wel geen 2 dezelfde natuurlijk ;o)http://www.kapaza.be/detail/19695284/ Anders bij 1-2-3 hebben ze leuke dingen!
Hey,Waar Vanessa is geweest daar ben ik ook al eens geweest. Het is daar echt een aanrader en een heel vriendelijke mevrouw die er staat!!!!!Groetjes,Edel07/08/2010