Nu Online
Momenteel zijn er 618 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vandaag in de brievenbus...

17-8-2009 23:29:32
Enkele maanden geleden heb ik hier het bericht achter gelaten ivm de feestzaal de Beekhoeve van Bart Claes. We hadden daar een optie genomen en deze werd weggegeven aan een ander koppel. Nooit heb ik bij Bart Claes nog onze contactpersoon kunnen bereiken, nooit hebben we een uitleg, excuses gekregen, laat staan een ander voorstel voor een andere datum. Dus hadden we besloten niet meer met Bart Claes te werken. Op aanraden van jullie op dit forum zijn we gaan kijken in Hof Ten Steen, SUPER vonden we dat!!! Hebben daar dan ook geboekt, getekend en reeds de huurprijs betaald. In het contract staat dat wij mogen kiezen uit 2 traiteurs, Vanderkelen en Carpe Diem. Allemaal dik in orde dus.
Nu krijgen wij vandaag een brief van Hof Ten Steen in de bus... Vanaf 2010 werken zij in volledige exclusiviteit samen met Bart Claes Catering... De enige waarmee wij nu net niet meer willen werken...

Wat nu gedaan?? Volgens mij kan ze dit zomaar niet maken? Hiervan was helemaal nog geen sprake bij de ondertekening van het contract en de namen van de andere traiteurs staan zelfs in het contract!

Vandaag heb ik al proberen bellen, maar geen reactie...

Graag jullie mening!

veerle
21-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1002

Leen

Meld misbruik18-8-2009 7:47:42

tami
26-6-2010
 Meld misbruik18-8-2009 8:51:42

Veerle,

Ik begrijp heel goed jullie standpunt. Jullie vertrouwen in die man is weg vanwege een slechte ervaring. Zijn catering mag dan tip top zijn, zijn communicatie is wel NUL ! Zich wegstoppen voor een boze klant getuigt van zulke onrijpheid ! En wie niet in jullie schoenen staat heeft makkelijk praten...
Doordat jullie contract werd opgemaakt in 2009 en daarin nergens melding werd gemaakt van een mogelijk exclusiviteitsrecht van catering in 2010, moet de zaaleigenaar de termen van het contract respecteren. Nu denk ik dat jullie dit rondschrijven in de eerste plaats kregen omdat de zaal dit aan haar klanten verplicht is. Ik denk wel dat hier tot een akkoord in der minne kan gekomen worden maar ik zou het niet telefonisch regelen. Ik zou graag op papier willen hebben dat onze keuze van cateraar behouden blijft voor ons trouwfeest in 2010.
Er is nog een andere mogelijkheid maar die geef ik je liever per mail door anders wordt het hier veel te lang. (tamavanti@yahoo.fr)
Het beste alvast !
Groetjes

sofie

Meld misbruik19-8-2009 16:39:01

ook wij trouwen in 2010 in Hof ten steen en wij hadden al een overeenkomst met carpe diem. Vorige week kregen wij ook deze brief en heb ik snel even naar de verantwoordelijke bij Hof ten steen gebeld: geen enkele reden tot paniek!!!Er werd zelfs helemaal niet moeilijk over gedaan, wij behouden gewoon carpe diem. Succes ermee!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...