Terug naar overzicht
Veerle,Ik begrijp heel goed jullie standpunt. Jullie vertrouwen in die man is weg vanwege een slechte ervaring. Zijn catering mag dan tip top zijn, zijn communicatie is wel NUL ! Zich wegstoppen voor een boze klant getuigt van zulke onrijpheid ! En wie niet in jullie schoenen staat heeft makkelijk praten... Doordat jullie contract werd opgemaakt in 2009 en daarin nergens melding werd gemaakt van een mogelijk exclusiviteitsrecht van catering in 2010, moet de zaaleigenaar de termen van het contract respecteren. Nu denk ik dat jullie dit rondschrijven in de eerste plaats kregen omdat de zaal dit aan haar klanten verplicht is. Ik denk wel dat hier tot een akkoord in der minne kan gekomen worden maar ik zou het niet telefonisch regelen. Ik zou graag op papier willen hebben dat onze keuze van cateraar behouden blijft voor ons trouwfeest in 2010. Er is nog een andere mogelijkheid maar die geef ik je liever per mail door anders wordt het hier veel te lang. (tamavanti@yahoo.fr) Het beste alvast ! Groetjes
ook wij trouwen in 2010 in Hof ten steen en wij hadden al een overeenkomst met carpe diem. Vorige week kregen wij ook deze brief en heb ik snel even naar de verantwoordelijke bij Hof ten steen gebeld: geen enkele reden tot paniek!!!Er werd zelfs helemaal niet moeilijk over gedaan, wij behouden gewoon carpe diem. Succes ermee!