Terug naar overzicht
kijk eens op kapaza , Gert Verlindengroetjes en veel succes met je zoektochtDaisy25/09/2009
Hallo Daisy,Bedankt voor de reactie! Die Gert Verlinden vind ik nergens terug, heb je daar nog verdere details van?Bedankt!
Is jullie videoman Luc Durnez, zo neen, dan kan ik deze man aanprijzen, is van heuvelland afkomstig, vraagt ook 450€grts
HalloIk trouw volgend jaar op 22 mei in Kortrijk en we zijn ook nog op zoek naar iemand die onze misviering kan filmen. Heb jij nog iemand gevonden? Waren jullie daar tevreden over? Kan je mij dan misschien zijn gegevens eens doorgevn?Bedankt!
Uiteindelijk is het JP geworden, die kan je hier op de site terugvinden. Het resultaat heb ik nog altijd niet gezien, wanneer ik het heb zal ik zeker iets posten hier.Welke feestzaal hebben jullie? Van ons was het Goed Ten Houte, een absolute aanrader waar iedereen enorm tevreden over was. En als jullie voor de kerk trouwen is ook pastoor John Dekimpe een absolute aanrader, die heeft dat fantastisch gedaan.
Hey Wij zijn nog steeds op zoek naar een videograaf. Zou iemand mij misschien de contactgegevens van Luc Durnez en Gert Verlinden kunnen bezorgen? Alvast bedankt! Eline
Zoals lang geleden reeds beloofd (sorry for het uitstel), mijn mening over het resultaat. De video was heel mooi gemaakt, met veel oog voor detail. Het was een video van 1 1/2 uur maar verveelde zeker niet. De overgangen tussen de beelden zijn ook heel mooi gemaakt. Over het algemeen waren we dus heel tevreden over het resultaat. Er waren wel enkele minpuntjes. Zo was de naam van de bruid verkeerd geschreven op de cover. Op de cover stond wel een hele mooie foto die uit de video opnamen van de fotosessie gehaald was, maar voor de rest vonden we de cover niet zo mooi afgewerkt. JP heeft ons het bestand doorgestuurd en daar hebben we de foto uitgehaald en zelf verwerkt in een nieuwe cover met het lettertype dat we overal gebruikten enz. Dus op die manier hebben we daar ook een heel mooi resultaat kunnen halen. Algemeen had JP iets meer input van ons mogen vragen over hoe we alles precies wilden. Maar alles wat we gevraagd hebben heeft hij wel gedaan. Als eindconclusie zou ik het zeker aanraden.
Om die dag gewoon op beeld te krijgen dat zou toch fantastisch zijn was is nogal een goeie camera man?Liefst met gegevensLieve groetjes