Terug naar overzicht
Kan varieren van 15 minuten tot 3-4 uur.Bij mij duurde elk bezoek een goed uur.Neem uw tijd EN geniet er vooral van !!!
Reken zeker op twee, drie uur.Maar je merkt nauwelijks dat het zolang duurt.Constant in een ander mooi kleed kruipen leidt je af ;)Have fun!Het is zalig
Hey, Ik was op anderhalf uur buiten en heb 5 kleedjes gepast waarvan 1 meteen gekocht. Ik werd wel meteen verder geholpen in de winkel ... dat zal ook wel een verschil maken.Groetjes Julie
Ik ben maandag geweest en heb er drie uur over gedaan. Maar heb wel mijn droomkleed gevonden. Het was de tweede winkel. Ik ben daarvoor eens langs de solden geweest, maar heb toen maar een uurtje gepast. Waren ook niet zo'n leuke verkoopsters.
Ik ben in twee winkels geweest en telkens ongeveer 2u gebleven. In de tweede winkel heb ik mijn kleedje gekocht en dan nog schoenen gekozen... .Groetjes
Ik zou de eerste keren op een 1,5 uur rekenen.Zelfs in de winkel waar ik uiteindelijk mijn kleed heb besteld, was het maar 1,5 uur. (Wel zonder schoenen of accessoires.)
Hallo Veerle,Ik heb er zelf ongeveer 2 uur over gedaan. Heb uiteindelijk een kleedje besteld dat heel erg verschillend was van mijn eerste idee. Tip: pas ook kleedjes die je op het eerste zicht misschien niks zeggen. Je zou aangenaam verrast kunnen zijn. Ik had een 10-tal jurken gepast maar echt blij was ik nog niet. Mijn tante vroeg de verkoopster een jurk uit de etalage te halen. Ik zei nog dat het niet hoefde want het was niet helemaal mijn ding. Mijn tante stond er toch op. Ik trok het aan en voor de eerste keer verscheen er een grote lach op mijn gezicht. En dat kleedje is het geworden. Tip voor een goede winkel met prima service is Maxim's in Aarschot!Groetjs,Ilse6 dagen getrouwd
Dankjewel allemaal!
Ik ben gisteren voor de eerste keer gaan passen en ik ben daar exact 45 minuten mee bezig geweest. Toen al had ik de combinatie van mijn dromen. Ik heb er thuis nog héél even over nagedacht (nog wat napraten met de mama) en vandaag ben ik al terug geweest om mijn maten te laten nemen en het officieel te bestellen. Zo zie je maar: het kan vlug gaan! Veel plezier ermee!