Terug naar overzicht
Hallo.Ik zou het toch voorzichtig aankaarten. Ik zou het toch liever op voorhand weten of het mag of niet.Bij ons mag het niet. Groetjes Keshia17/07/2010
Hallo,Jullie kunnen dat toch even bespreken : je zegt ze in de feestzaal dat binnen roken in november j.l. wel mocht en je dus veronderstelt dat dat nu nog zo is. Je zal wel zien hoe men reageert. Die mensen hebben sedertdien mss wel een controle gekregen, waardoor ze het rookverbod binnen hebben moeten invoeren. Het wordt op vele plaatsen toch nog onder één of andere vorm toegelaten ; onze feestzaal bv. stelt haar overdekt terras hiervoor ter beschikking maar IN onze zaal mag ook niet gerookt worden.Ik zou er zeker niet over zwijgen (en in stilte hopen dat ze het zullen toelaten) want wat als het dan niet mag ? En euh, gevaarlijk om buiten te roken bij mooi weer ? Ja, absoluut. Maar om binnen een gat in je trouwkleed of iemands suitekleed te hebben "dankzij" een sigaret, is het risico nog veel groter, vind ik... Groetjes
Onze feestzaal heeft een mooie rookruimte en een grote tuin waar de rokers ook terecht kunnen. Dus zowel bij mooi als slecht weer kunnen de rokers ergens terecht. Ik zou het aankaarten. Ik zou liever op voorhand weten waar ik aan toe was.Groetjes,Tamara
Op ons trouwfeest mocht er binnen ook niet gerookt worden. Er waren ook heel wat rokers aanwezig en die zijn af en toe buiten gaan staan (andere mensen trouwens ook, hoor, ikzelf ben zelfs even buiten gaan zitten). Maar schrik voor een lege dansvloer hoef je niet te hebben, hoor!Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Ik zou dat vooraf vragen aan de zaal. Dan weet je meteen hoe het geregeld is. Maar vind je roken niet vies in een zaal? Ik ben er zelf niet zo'n voorstander van. Ik zou als niet-roker sneller naar huis gaan als de mensen mogen beginnen roken na een bepaald uur.
Ik zou het zeker aankaarten bij de zaal maar als het mag na een bepaald uur ligt de beslissing nog steeds bij jezelf! In onze zaal is er een aparte loungeruimte waar gerookt mag worden alsook een tuin. Toch zijn wij vrij om roken toe te laten na het eten. Hoewel we beiden roken en veel mensen op ons feest ook rokers zijn gaan we dit toch niet doen! Ik heb me er nog nooit aan gestoord dat ik op een feest buiten mijn sigaretje moet gaan opsteken maar ik ben dan ook een hoffelijke roker :-) (zo roken wij niet binnen en zal ik geen sigaret opsteken in het bijzijn van niet-rokers zonder te vragen of het stoort) Niet-rokers zouden immers met rokers aan tafel zitten en zich storen, je kleren stinken naar de rook, mensen gaan roken op de dansvloer,...