Terug naar overzicht
ik denk dat dit meestal rond oktober - november is. De modeshow van de nieuwe collectie is begin november denk ik.
Meestal is dat inderdaad tegen de herfst aan.
Ik ben ook al eens een winkel binnengesprongen en daar zeiden ze vanaf 15 oktober! Joepie!!
hoi,Ik ben in Brugge geweest deze week en ze zeiden me dat het vanaf oktober in de winkels ligt.
hallo,ik ben gisteren bij Linx in Leuven geweest. Daar vertelde men mij inderdaad dat het ongeveer november zou zijn. je kan wel bv een kleed van nu passen en dat vastleggen (ze houden dan de stof opzij) en als je dan toch nog graag een kleed van de nieuwe collectie wil, dan kan dat ook nog. Je moet daar zeker maar eens informeren, heel vriendelijke mens:)veel succes Inne
hoi hoi, ik trouw eind februari en wacht ook op de nieuwe collectie (we hebben 10 trouws dit jaar, dus wou zeker zijn dat er niemand anders mijn kleedje dan al zou gedragen hebben) en men meldt mij overal dat je dan vanaf begin oktober al kunt gaan nr de winkels voor linea raffaelli :) nog lang wachten hégrts
Ik heb gisteren gebeld naar de concept shop in Brugge en ik heb een afspraak gemaakt op 10/10! Volgens de verkoopster zou tegen dan de volledige nieuwe collectie binnen zijn!Het aftellen kan beginnen ;)