Terug naar overzicht
Erg mooie foto's!!Je had dezelfde schoenen dan mij! 'k Vond die geweldig goed zitten, al zakten de koordjes wel eens naar beneden...En euhm, ook dezelfde auto, maar de onze was olijfgroen. Leuk om te zien!Groetjes Evy383 dagen getrouwd
Zeer mooie foto's!Op welke locaties hebben jullie deze laten nemen?Groetjes, Danielle
ik heb geen last gehad van zakkende koortjes. Vond het alleen jammer dat de verf er zo snel af ging. mijn man heeft 1 keer erop gestaan en de verf was van de tip af.Wij hebben onze foto's genomen in de schorre te boom en de steenbakkerij in boom. Een nicht van mij heeft haar foto's genomen aan de overzetboot en de sluizen in Boom. Was ook wel mooi.GroetjesImke
heel leuke foto's, ik dacht al dat ik die plaatsen herkende ( zelf zijn we van willebroek ), heb je toevallig nog andere leuke ideetjes voor de reportage?GroetjesShum
hey Shum,pff jammer genoeg niet. We wilden wel als het regende naar bloemenwinkel van Gastel gaan. Oorspronkelijk gingen we naar fort 5 naar het binnenfort (schijnt heel mooi en moet je bij de boswachter aanvragen) was in renovatie tot mei (we trouwden in april). Het fort 7 is naar het schijnt ook de moeite maar ben hier nog niet geweest (alhoewel ik erover woon :-( ) Imke