Terug naar overzicht
Onze feestzaal zorgde voor de muziek als wij binnenkwamen. Dat was op Beaufitul Day van U2. Voor de bruidstaart had onze DJ een hele medley, maar dat weet ik niet allemaal meer...Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl
Hey Katrieneen tof liedje om binnen te komen vinden wij Michel Sardou met Le Lacs Du Connemara. Gasten die dit reeds kennen van een huwelijksfeest zullen spontaan hun witte servet opnemen en beginnen zwaaien. Je kan ook je ouders/schoonouders hierop laten binnenkomen met jullie op het hoogte punt dat iedereen aan het zwaaien is. Toch wel een kippevel moment vind ik. Echte ambiance.groetjes
Hey wij zijn te vrijdag getrouwd op 14/08Wij zijn binnen gekomen in de zaal op het liedje love and marriage zalig echt waarxxx
deze heb ik al gehoord op een trouwfeest bij het aanbregen van de taart:Vangelis: Conquest of ParadiseTiesto: Adagio for StringsSafri Duo: Played AliveMichel Sardou: Les Lacs du ConnemaraAnders een vragen aan je DJ...die heeft daar vast wel ervaring mee ;-)
Wij: safri duo, bongo songtaart: van de disney film dinosaur eentje.
Hi Katrien,"Le nozze di Figaro" (Figaro's bruiloft) van Mozart (om feestzaal binnen te komen)Thema van de Indiana Jones films"Ride of the Walkyries" van R. Wagner (bruidstaart)"Ritmo de la Noche" van Lorca
Wij zijn ook op onze ceremonie binnengekomen op Love and Marriage van Frank Sinatra.
Anders heb je ook nog 2 weize nummers :Ameno en End Title van Blade Runner !! echt om kippenvel van te krijgen!!MvGNikki