Nu Online
Momenteel zijn er 283 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

traiteur west-vlaanderen

  18-8-2009 18:42:26
Hallo iedereen,

Weet iemand een betaalbare traiteur in West-vlaanderen. We hebben ons oog laten vallen op het fabriekspand en zijn nu op zoek naar een traiteur die betaalbaar is omdat de zaal zo prachtig is.
Wie kan mij helpen ???

bedankt
groetjes
Astrid

Astrid
20-8-2010
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1861


margot
7-8-2010
 Meld misbruik18-8-2009 21:07:35

hoi,
Wat zou je willen van eten? Ik ken er een paar maar het hangt er vanaf in welke trend je zou willen hé.



Ellen
12-9-2009
 Meld misbruik18-8-2009 21:25:41

Fabriekspand beveelt ook een aantal traiteurs aan waarmee ze al vaak samenwerkten. Wij kozen voor Ma Kwizien uit Tielt. We hebben al voorgeproefd en alles was dik in orde. Prijsklasse valt mee in vergelijking met de andere traiteurs.
Veel succes. Wij trouwen op 12 september 2009. Joepie!!!!



tami
26-6-2010
 Meld misbruik19-8-2009 0:22:16

Astrid,

op www.tendauwecatering.be kan je de prijslijst downloaden van de catering. Ze zijn gevestigd te Aalter maar dat ligt eigenlijk maar op een 20 km van West-Vlaanderen dus dat is te doen hé, zelfs als jullie wat verder zitten. Slechts onder de 250 € wordt een kleine km vergoeding gevraagd.
Het lijken mij democratische prijzen.

Groetjes



nathalie
7-8-2009
 Meld misbruik19-8-2009 14:04:49

Wij trouwen op 12 september in een kerk, maar budgettair zitten we krap. Wij gaan barbecuen met Slagerij Vermeersch uit Oostkamp.



Johanna

 Meld misbruik19-8-2009 19:24:15

Wij werken met traiteur Leconte (wel in een ander locatie). Ik weet dat ze in het fabriekspand veel feesten doen. Wij hebben hun prijs vergeleken met velen en prijs kwaliteit de beste. Heb ook een kennis die met hen werken en waren super tevreden. Niet aan te merken op het eten, bediening, ed.

gr J



Deanie

 Meld misbruik21-8-2009 22:49:49

@Nathalie: de bbq van Slagerij Vermeersch zijn echt TOP!!!! 't water komt al in mijn mond ;-)

Houden jullie thuis het feest? of in een zaal?

Groetjes en geniet ervan op 12/09!
Deanie
12/06/2010



Astrid
20-8-2010
 Meld misbruik22-8-2009 9:06:10

We trouwen in een zaal want we zitten met een avondfeest van 230personen momenteel.
Dus thuis zou het toch iets teveel zijn :-) We laten momenteel nog alle opties open : fabriekspand of een traditionele zaal en zijn de prijzen aan het vergelijken en wat er in ons budget past, wat beperkt is door onze grote groep volk.

bedankt voor al jullie reacties

groetjes
astrid


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...