Terug naar overzicht
hoi,Wat zou je willen van eten? Ik ken er een paar maar het hangt er vanaf in welke trend je zou willen hé.
Fabriekspand beveelt ook een aantal traiteurs aan waarmee ze al vaak samenwerkten. Wij kozen voor Ma Kwizien uit Tielt. We hebben al voorgeproefd en alles was dik in orde. Prijsklasse valt mee in vergelijking met de andere traiteurs.Veel succes. Wij trouwen op 12 september 2009. Joepie!!!!
Astrid,op www.tendauwecatering.be kan je de prijslijst downloaden van de catering. Ze zijn gevestigd te Aalter maar dat ligt eigenlijk maar op een 20 km van West-Vlaanderen dus dat is te doen hé, zelfs als jullie wat verder zitten. Slechts onder de 250 € wordt een kleine km vergoeding gevraagd. Het lijken mij democratische prijzen. Groetjes
Wij trouwen op 12 september in een kerk, maar budgettair zitten we krap. Wij gaan barbecuen met Slagerij Vermeersch uit Oostkamp.
Wij werken met traiteur Leconte (wel in een ander locatie). Ik weet dat ze in het fabriekspand veel feesten doen. Wij hebben hun prijs vergeleken met velen en prijs kwaliteit de beste. Heb ook een kennis die met hen werken en waren super tevreden. Niet aan te merken op het eten, bediening, ed.gr J
@Nathalie: de bbq van Slagerij Vermeersch zijn echt TOP!!!! 't water komt al in mijn mond ;-) Houden jullie thuis het feest? of in een zaal?Groetjes en geniet ervan op 12/09!Deanie12/06/2010
We trouwen in een zaal want we zitten met een avondfeest van 230personen momenteel.Dus thuis zou het toch iets teveel zijn :-) We laten momenteel nog alle opties open : fabriekspand of een traditionele zaal en zijn de prijzen aan het vergelijken en wat er in ons budget past, wat beperkt is door onze grote groep volk.bedankt voor al jullie reacties groetjesastrid