Terug naar overzicht
ik heb die jurk ook aangehad, zoooooooo mooi!!! Ik heb hem gepast zonder hoepel en ben er paar keer mee op en af de winkel gelopen en dat ging toch vlotjes hoor. Ik denk dat een hoepel mij meer zou storen (vooral bij het zitten en dansen). Ik vond de jurk ook heel mooi vallen zo zonder hoepel. Je kan hem altijd eens passen mét hoepel en paar rondjes stappen en dan beslissen waar jij je best in voelt.
Katrien,Dit moet je zelf uitmaken waarmee je je het beste voelt. Ik heb zelf ook voor een hoepel gekozen. Mijn kleed (Maggie Sottero - Fiorenza) was ook iets mooier met een hoepel onder. Ik vond die hoepel trouwens helemaal niet storend hoor ! Je kan hem 's avonds nog altijd uitdoen als je echt wilt, maar dan heb je hem toch ten minste voor je "big entree". Een hoepel kost echt niet zo veel. Ik zou ervoor gaan, zo ben je zeker dat je de dag van je trouw je hart kan volgen.Groetjes,TINA1.5.2010
Ik had ook een onderrok met hoepel, dit maakt het stappen inderdaad veel makkelijker.Na de openingsdans heb ik hem uit gedaan omdat het makkelijker was om mijn jurk omhoog te houden (toen ik de hoepel nog aanhad en ik hield mijn jurk omhoog, dan bleef de hoepel op zijn plaats wat nogal een raar zicht was)En inderdaad, voor de prijs hoef je het niet te laten. Mijn hoepel-onderrok was van Poirier heeft 109 euro gekost.Mijn onderrok is trouwens nadat ik hem uitdeed op het dansfeest nog gedragen door enkele mannen voor de lol (wat hilarische foto's heeft opgeleverd, zeker in combinatie met mijn cirkelsjaaltje)
Kan je het in de winkel niet eens uittesten? Normaal gezien hebben zij toch hoepelrokken?En dan kan je zelf merken wat het verschil is, zowel qua uitzicht als qua draagcomfort.Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/