Nu Online
Momenteel zijn er 572 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Diana David

18-8-2009 22:48:13
Hey iedereen,

is er iemand onder jullie die kleedjes gaan passen is bij Diana David in Meise? Hebben jullie er ook iets gevonden en gekocht?

Ik mag morgen voor de allereerste keer trouwkleedjes passen. Ik kijk er naar uit!
Spannend hè...

Liefs, Marijke

Marijke
10-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 747

Katrien
3-10-2009
 Meld misbruik19-8-2009 8:14:11

Hey Marijke

Ik woon in Meise en ken die winkel al hééél lang. Veel mensen zijn er tevreden over, maar persoonlijk vind ik het een hele speciale stijl en een hoog prijskaartje. Natuurlijk, als het budget van de partij is en als je uniek wil zijn, dan is die winkel perfect!

Enjoy !

marijke
13-9-2009
 Meld misbruik19-8-2009 11:20:25

grappig, het was net een berichtje van mezelf dat ik aan het lezen ben. Ik heb daar mijn kleedje gevonden en ben tot dusver heel erg tevreden over de service! het wordt helemaal op maat gemaakt,ontzettend goede kwaliteit, prachtige afwerking,geweldige ontvangst, kortom: zijn geld echt waard! laat je weten hoe het is geweest? Binnenkort moet ik gaan voor de laatste aanpassingen, spannend!!! groetjes

Marijke
10-7-2010
 Meld misbruik19-8-2009 12:46:54

Ik heb zelf ook heel mijn jeugd in Wolvertem gewoond, en ik reed elke dag voorbij de winkel. Maar ja, 'k was er wel nog nooit binnen geweest natuurlijk. Een tijdje terug ben ik is langs gegaan (op afspraak) om eens te gaan kennismaken. Ik was wel teleurgesteld omdat ik de kleedjes niet echt te zien kreeg. Enkel een fotoboek...

Maar vandaag is het dus zover! 'k Heb al kriebelkes in mijne buik :o)

@ Katrien: wat bedoel je met speciale stijl? Klassiek?

@ Marijke: Tof om te lezen dat jij zo tevreden bent! Wanneer trouw je?

Is het daar dan zoveel duurder dan ergens anders? Er zijn over 't algemeen toch veel trouwkleedjes die vrij kostelijk zijn hè.

Groetjes,
Marijke
10/07/'10

Marijke
10-7-2010
 Meld misbruik19-8-2009 22:09:01

't Zit er al op en het was gewoon super!
Ik heb direct mijn kleed gevonden, al was het wel zweten en puffen op zo'n warme dag als vandaag. Maar ik heb ervan genoten. Nu nog lang wachten...

@Marijke: laat je weten hoe je pas geweest is?

Ik heb er vandaag een bruidje gezien die haar kleed voor de laatste keer kwam passen en ze zag er echt prachtig uit! Het kleedje zat als gegoten...

xxx
Marijke

marijke
13-9-2009
 Meld misbruik21-8-2009 10:58:16

Ooooooh spannend, ik kijk er echt naar uit. Dinsdag ga ik het passen, ze zijn daar echt professioneel he, vind je niet? Ik laat je iets weten. wij trouwen op 26/09.....

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...