Terug naar overzicht
Hey MarijkeIk woon in Meise en ken die winkel al hééél lang. Veel mensen zijn er tevreden over, maar persoonlijk vind ik het een hele speciale stijl en een hoog prijskaartje. Natuurlijk, als het budget van de partij is en als je uniek wil zijn, dan is die winkel perfect!Enjoy !
grappig, het was net een berichtje van mezelf dat ik aan het lezen ben. Ik heb daar mijn kleedje gevonden en ben tot dusver heel erg tevreden over de service! het wordt helemaal op maat gemaakt,ontzettend goede kwaliteit, prachtige afwerking,geweldige ontvangst, kortom: zijn geld echt waard! laat je weten hoe het is geweest? Binnenkort moet ik gaan voor de laatste aanpassingen, spannend!!! groetjes
Ik heb zelf ook heel mijn jeugd in Wolvertem gewoond, en ik reed elke dag voorbij de winkel. Maar ja, 'k was er wel nog nooit binnen geweest natuurlijk. Een tijdje terug ben ik is langs gegaan (op afspraak) om eens te gaan kennismaken. Ik was wel teleurgesteld omdat ik de kleedjes niet echt te zien kreeg. Enkel een fotoboek...Maar vandaag is het dus zover! 'k Heb al kriebelkes in mijne buik :o)@ Katrien: wat bedoel je met speciale stijl? Klassiek?@ Marijke: Tof om te lezen dat jij zo tevreden bent! Wanneer trouw je?Is het daar dan zoveel duurder dan ergens anders? Er zijn over 't algemeen toch veel trouwkleedjes die vrij kostelijk zijn hè. Groetjes, Marijke10/07/'10
't Zit er al op en het was gewoon super!Ik heb direct mijn kleed gevonden, al was het wel zweten en puffen op zo'n warme dag als vandaag. Maar ik heb ervan genoten. Nu nog lang wachten...@Marijke: laat je weten hoe je pas geweest is?Ik heb er vandaag een bruidje gezien die haar kleed voor de laatste keer kwam passen en ze zag er echt prachtig uit! Het kleedje zat als gegoten...xxx Marijke
Ooooooh spannend, ik kijk er echt naar uit. Dinsdag ga ik het passen, ze zijn daar echt professioneel he, vind je niet? Ik laat je iets weten. wij trouwen op 26/09.....