Terug naar overzicht
Goeiedag Erica & aanstaande,Ik draai vrij veel in die regio.Als je wilt geef ik je wat info over verschillende zalen via info@klimaxsmusic.beMvgDj Christiaan
Hof van Keulen in KalloHof Ten Damme in KalloHotel BeverenKastelenhof in Stekene
Dag Erika,Als huwelijksvideograaf was ik uiteraard reeds in talrijke feestzalen. In jouw regio is o.a. feestzaal Tybeert in Lokeren mij bijgebleven.Of het voor jou betaalbaar is weet ik niet want de prijzen vraag/hoor ik nooit.In Kallo heb je ook twee uitstekende feestlocaties maar ik meen dat deze op een hoger niveau liggen.Veel succesFreddy
Hof Van Keulen in Kallo vond ik wel mooi van locatie, maar mijn ventje is niet 100% overtuigd...Hotel Beveren spreekt ons allebei niet echt aan.Morgen hebben we een afspraak bij Kastelenhof in Stekene en zaterdag bij Art Nouveau in St-Gillis.Ik ben eens benieuwd! Ik ben wel verschoten van de prijzen. Is het normaal dat dat allemaal zo duur is? Bij Kastelenhof zijn ze traiteurvrij heb ik vernomen. Maar wil dat zeggen dat je een traiteur naar eigen budget kan kiezen? Ook in een formule die je zelf graag hebt? Ik brainstorm nu zo even en denk dan bv aan een bbq ofzo? Of staan ze dat niet toe in Kastelenhof?Wij zijn blijkbaar echt nog leek op dit vlak :-)
Wij hadden ons feest in Scala in Beveren. Dit is de oude cinemazaal.In Beveren heb je ook nog de Olympia, dacht ik, maar daar heb ik geen ervaring mee.Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Hallo,Ik ken wel een fotograaf die werkt in die regio.Misschien kun je eens aan hem de mooiste zaal vragen qua prijs en uitstraling.Zijn mail is: info@albertseghers.com
Hey,Wij doen ons feest int Kastelenhof, je bent daar volledig vrij van traiteur.Wij hebben als traiteur Passie voor eten uit Sinaai omdat ik daar al veel goede commentaren over had gehoord en omdat ze betaalbaar zijn.Wij doen aperitief met 4-tal hapjes, een bbq en daarna dessertenbuffet.Groetjes
O ja mocht je nog meer vragen hebben over het Kastelenhof of de traiteur, mail dan gerust naar : anneliesken@telenet.be
Hallo,Wij hebben Hof van Keulen in Kallo vastgelegd z'n prachtige zaal, was de eerste zaal die we zijn gaan zien en ik was meteen verkocht echt prachtig. De moeite waard om er eens een kijkje te gaan nemen.Elena19/06/2010
morgen gaan we eens een kijkje nemen in kastelenhof. Ik ben eens benieuwd! :-) Heb ook een aantal traiteurs gecontacteerd waaronder passie voor eten. De prijzen vallen inderdaad mee bij die traiteur.
Even een update: de zaal ligt vast (allez nog in optie voorlopig)! Het is kastelenhof geworden en we zijn er superblij mee! Nu zijn we volop aant informeren voor de traiteur, de dj, de ceremoniewagen...Whaw trouw voorbereiden doet je nog meer dromen hoor :-)