Nu Online
Momenteel zijn er 486 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestzaal omgeving Beveren-waas (Waasland)

18-8-2009 22:54:37
Heyhey

Ik ben nieuw hier en wij gaan trouwen in september 2010. We zijn aan het rondzien voor een feestzaal maar weten er niet zo veel zijn in de streek hier. Indien het wat betaalbaar is, hopen we iets pitoresk kasteelachtigs te vinden. Maar ook andere mooie locaties en suggesties zijn welkom! Kennen jullie zalen in deze omgeving die goed en betaalbaar zijn?
Groetjes en alvast bedankt!
Erika

Erika
18-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1003

www.klimaxsmusic.be

Meld misbruik19-8-2009 1:25:02

Goeiedag Erica & aanstaande,

Ik draai vrij veel in die regio.
Als je wilt geef ik je wat info over verschillende zalen via info@klimaxsmusic.be

Mvg
Dj Christiaan

ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik19-8-2009 8:18:19

Hof van Keulen in Kallo
Hof Ten Damme in Kallo
Hotel Beveren
Kastelenhof in Stekene

freddy

Meld misbruik19-8-2009 8:23:41

Dag Erika,

Als huwelijksvideograaf was ik uiteraard reeds in talrijke feestzalen. In jouw regio is o.a. feestzaal Tybeert in Lokeren mij bijgebleven.Of het voor jou betaalbaar is weet ik niet want de prijzen vraag/hoor ik nooit.
In Kallo heb je ook twee uitstekende feestlocaties maar ik meen dat deze op een hoger niveau liggen.

Veel succes

Freddy

Erika
18-9-2010
 Meld misbruik19-8-2009 9:51:17

Hof Van Keulen in Kallo vond ik wel mooi van locatie, maar mijn ventje is niet 100% overtuigd...
Hotel Beveren spreekt ons allebei niet echt aan.
Morgen hebben we een afspraak bij Kastelenhof in Stekene en zaterdag bij Art Nouveau in St-Gillis.
Ik ben eens benieuwd! Ik ben wel verschoten van de prijzen. Is het normaal dat dat allemaal zo duur is? Bij Kastelenhof zijn ze traiteurvrij heb ik vernomen. Maar wil dat zeggen dat je een traiteur naar eigen budget kan kiezen? Ook in een formule die je zelf graag hebt? Ik brainstorm nu zo even en denk dan bv aan een bbq ofzo? Of staan ze dat niet toe in Kastelenhof?
Wij zijn blijkbaar echt nog leek op dit vlak :-)

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik19-8-2009 11:04:27

Wij hadden ons feest in Scala in Beveren. Dit is de oude cinemazaal.
In Beveren heb je ook nog de Olympia, dacht ik, maar daar heb ik geen ervaring mee.

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Vero

Meld misbruik19-8-2009 12:38:26

Hallo,

Ik ken wel een fotograaf die werkt in die regio.
Misschien kun je eens aan hem de mooiste zaal vragen qua prijs en uitstraling.
Zijn mail is: info@albertseghers.com

ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik19-8-2009 13:04:46

Hey,
Wij doen ons feest int Kastelenhof, je bent daar volledig vrij van traiteur.
Wij hebben als traiteur Passie voor eten uit Sinaai omdat ik daar al veel goede commentaren over had gehoord en omdat ze betaalbaar zijn.
Wij doen aperitief met 4-tal hapjes, een bbq en daarna dessertenbuffet.
Groetjes

ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik19-8-2009 13:07:52

O ja mocht je nog meer vragen hebben over het Kastelenhof of de traiteur, mail dan gerust naar : anneliesken@telenet.be

Elena
19-6-2010
 Meld misbruik19-8-2009 17:20:30

Hallo,

Wij hebben Hof van Keulen in Kallo vastgelegd z'n prachtige zaal, was de eerste zaal die we zijn gaan zien en ik was meteen verkocht echt prachtig. De moeite waard om er eens een kijkje te gaan nemen.

Elena
19/06/2010

Erika
18-9-2010
 Meld misbruik19-8-2009 17:42:05

morgen gaan we eens een kijkje nemen in kastelenhof. Ik ben eens benieuwd! :-) Heb ook een aantal traiteurs gecontacteerd waaronder passie voor eten. De prijzen vallen inderdaad mee bij die traiteur.

Erika
18-9-2010
 Meld misbruik21-8-2009 19:24:26

Even een update: de zaal ligt vast (allez nog in optie voorlopig)! Het is kastelenhof geworden en we zijn er superblij mee! Nu zijn we volop aant informeren voor de traiteur, de dj, de ceremoniewagen...
Whaw trouw voorbereiden doet je nog meer dromen hoor :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info