Terug naar overzicht
heyhey ,hangt ervanaf hoeveel gasten dat je hebt maar wij hebben een weddingparty gehouden bij San Marco Village op de boomsesteenwegzeer betaalbaar eten en drank a volante en super service!!!xxx Stephaniealleenvanmij@live.be
Hey,Gezien wij ook alles zelf betalen en hebben we gekozen om enkel 's middags te gaan eten met dichte familie en 's avonds een dansfeest met diezelfde familie en vrienden in 't Fortje in Deurne.Een aanrader qua locatie, veel parkeerplaats. De eigenaar is ook ongelooflijk vriendelijk en behulpzaam.
Dag Ann,eerst en vooral proficiat met je verloving!Qua locaties kan ik je niet helpen aangezien ik van O-vl ben. Maar ik kan je wel een adres aanraden voor kledij. Mijn kleed wordt gemaakt bij Mia Monta in Zottegem. Ze maken daar alles zelf dus wat je ook wilt, het kan geen probleem zijn.Hun website is: www.miamonta.be Groeten,Eva10/10/'09
Hey An,Proficiat met jullie verloving!Qua betaalbare locaties in het Antwerpse:-Huis Van Dijck in Mechelen (omdat je daar verschillende formules kan kiezen)-Hof Van Aragon in Lier (idem)Een fotograaf hebben we nog niet. Onze videograaf trekt dacht ik ook foto's. Zijn website is www.high-endsolutions.be Veel succes!Wij zijn van Kontich trouwens, wanneer is jullie dag? Bij nog vragen mag je altijd mailen naar wijtrouwenin2010@live.be
Proficiat!!Vrouwelijke broekpakken hebben ze ook van Linea Raffaeli. Da's een bekend merk van bruidsmode en suite kledij. Wel niet erg goedkoop, maar da's op maat laten maken waarschijnlijk ook niet.