Nu Online
Momenteel zijn er 606 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Goede ceremoniemeester (+prijs) ANTWERPEN

19-8-2009 11:49:26
Hoi bruidjes,

Kent er iemand een goede ceremoniemeester die in de provincie Antwerpen komt?
Graag ook zijn prijs.
Ik wil echt aanbevelingen zelf van de koppels en geen reclame...

Groetjes

Stephanie

stephanie
4-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1151

Els
17-7-2010
 Meld misbruik19-8-2009 12:14:10

Wij hebben Eddy Wouters genomen. De eerste contacten zijn al heel goed verlopen en heb er het volste vertrouwen in! Alles zal tiptop in orde zijn en volgens de regels van de kunst. Misschien ietsje minder interessant als je het allemaal heel losjes/minder chique wil, denk ik... Wel heel goed als alles erop en eraan mag. 180 euro voor 4u

chantal

Meld misbruik22-8-2009 21:46:19

Wij hadden ook Eddy Wouters, en ik moet toegeven het is niet stijf, integendeel alles liep soepel en vlot, maar daar waar nodig was was het ook zoals het hoort, natuurlijk. Vanaf het eerste conact tot op onze huwelijksdag. Wij hadden van begin af een zeer goed gevoel bij Eddy. Wist telkens een oplossing en gaf voorstellen. Bekeek onze planning en besprak met ons alles. Met naar hem te luisteren hebben we echt kunnen genieten van onze huwelijksdag. We zijn nu reeds een aantal maanden gehuwd en hebben zijn naam al doorgegeven aan vrienden die hebben ingetekend. Tot bij aankomst aan de feestzaal hebben we gebruikt gemaakt van zijn diensten, maar het was zelfs even wennen en we liepen even verloren, aan wie moesten we nu alles vragen. We hebben zeker ook een heel tof feest gehad. Maar vertrouwen in Eddy hadden we zeker.
Bel hem even en vraag naar zijn werkwijze. van de eerste moment tot onze huwelijksdag heeft hij ons geholpen en een heel draaiboek opgemaakt en doorgezonden naar iedereen die wij graag hadden.
Doen een aanrader.
vanwege een gelukig bruidspaar

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...