Nu Online
Momenteel zijn er 228 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bandje receptie

19-8-2009 12:55:46
Hallo,
Ik heb ooit eens op een receptie een bandje gezien wat ik heel leuk vond. Ik heb geen idee hoe ze heten en hoe dat soort bandje heet, maar ik zal het hier proberen beschrijven in de hoop dat iemand herkent wat ik zoek en er de juiste term voor kent! ;-)
Het ging om 4 of 5 mannen met hetzelfde vestje aan en ik denk dat ze een hoed droegen, maar ze zongen door zo'n oude microfoon zodat het geheel een beetje kraakte als een oude langspeelplaat. De muziek was nogal jazzy.
Ok, dit is een heel verwarde omschrijving, maar ik hoop toch dat iemand weet wat ik bedoel.
Alvast heel hard bedankt!
Alexandra

Alexandra
1-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 351

Stephanie
7-8-2010
 Meld misbruik19-8-2009 15:32:32

The almost swinging jazz band?

Kan je het niet vragen aan de persoon bij wie de band heeft opgetreden?

Groetjes,
Stephanie

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik19-8-2009 16:27:06

een dixie band is dat

wij hadden the almost swinging jazz band en persoonlijk was ik er niet zo tevreden over

maar je hebt er nog wel andere

Alexandra
1-5-2010
 Meld misbruik20-8-2009 9:35:33

Bedankt voor de reacties! Dixie band, nu weet ik tenminste wat ik moet googelen. ;-)
@ Sarah : Waarom was je er niet zo tevreden van?

Dorien

Meld misbruik20-8-2009 20:29:12

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik22-8-2009 23:38:00

1) ze namen heel lange pauzes
2) ze waren arrogant, zo vroegen ze vb een fles champagne (die we per stuk moesten betalen)
3) 1 van de muzikanten is een uur vroeger vertrokken, terwijl we wel de volle pot hadden betaald
4) we hadden specifiek gevraagd om rond half 4 te spelen en dat hebben ze niet gedaan, ze stonden te babbelen (toen de mensen binnen kwamen)

Alexandra
1-5-2010
 Meld misbruik23-8-2009 12:43:58

Oei, da's duidelijk! :-)
Bedankt voor je reactie!

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik23-8-2009 22:58:30

je hebt nog de belgian dixie band of zoiets..

wij hadden ook de deja vu jazzlounge. Die waren super!! Maar wel vrij prijzig. Ik geloof 1600 euro

een dixie band heb je al voor 450 euro.

Het had wel iets, dus ik zou zeker wel een dixie-bandje nemen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...