Nu Online
Momenteel zijn er 498 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

pasgeboren baby

19-8-2009 14:59:12
Hallo
Ik moet deze week bevallen en binnen drie weken trouwen we. Heeft iemand een idee (buiten een bolderkar) hoe we onze jongste spruit kunnen vervoeren op een ludieke manier bij de wet en op het feest zodat ik niet ganse dag een baby hoef te dragen. We hebben wel nog twee andere kinderen (8 en 10). Alle tips welkom... (ps, de buggy of wieg is geen optie...)

nathalie
7-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 987

s
1-6-2007
 Meld misbruik19-8-2009 16:02:41

Ik weet niet of het een goed idee is om een pasgeboren kindje op allerlei ludieke manieren te vervoeren. Je moet toch ook naar het comfort van de baby kijken.
Ik zou de reiswagen versieren ofzo. (buitenkant dan, kwestie van niet voor verstikkingsgevaar te zorgen)

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik19-8-2009 16:25:53

zo'n ouderwetse buggy?

ik zou idd ook een baby niet op een ludieke manier gaan vervoeren

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik19-8-2009 16:35:57

Ik volg S wel...

nathalie
7-8-2009
 Meld misbruik19-8-2009 16:39:43

Het is maar een kwartiertje voor de wet he, ik zou er mijn drie kinderen absoluut voluit bijwillen, ook op de fotos... Ik ga hier echt niet zitten leuren met onze baby hoor!! Maar in de wieg kan ze niet samen naast haar trotse zusjes (die eerst naast ons zitten en dan pas de getuigen!) en de kindjes ze laten vasthouden wil ik ook niet wegens te gevaarlijk en ik niet op mijn gemak..

Els
17-7-2010
 Meld misbruik19-8-2009 18:01:48

de maxi-cosy proberen in een grote soort van snoepmand of picknickmand krijgen?
of zo een valies op wieltjes open laten en voor u uit duwen? wel zien dat de babysitter goed vastgemaakt is!!!

s
1-6-2007
 Meld misbruik19-8-2009 21:04:43

De papa de baby dragen in een draagzak? Al ga je dan amper het gezichtje zien.

Niet alles op een huwelijk moet 'origineel' of speciaal zijn, he. Ik zou je kleintje gewoon vastnemen voor de foto's en verder in zijn draagmand dicht bij je zetten.

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik19-8-2009 21:47:26

zo klein mogen ze nog niet in een draagzak

waarom zet je hem niet in een relax? Of zo'n babyzitzak?
dan kan je het toch het beste zien op de foto's.

want een maxi cosi vind ik nu niet zo super op een foto.

Misschien dat je een de relax met iets kan overtrekken wat het wat aankleed in huwelijksstijl

Carolien
19-9-2009
 Meld misbruik20-8-2009 9:23:23

Hallo,

Zo klein mogen ze idd niet in een draagzak, maar wel in een draagdoek. Is mss ook een optie?

Groetjes

s
1-6-2007
 Meld misbruik20-8-2009 11:35:47

Carolien: Ik bedoelde inderdaad zo'n doek. Ik ben geen kenner dus gebruik die woorden door elkaar.

Stephanie
7-8-2010
 Meld misbruik20-8-2009 14:34:01

Hallo,
ik trouw in augustus 2010, we zijn al even bezig om zwanger te worden! De kans dat wij met een pasgeboren boeleke zullen zitten, wordt dus elke maand wat groter...
Wij gaan dan een mooie draagdoek gebruiken!

Maar waarom wil je het kleintje niet gewoon op je schoot houden, of toevertrouwen aan één van de nieuwbakken oma's zodat ze toch niet ver van je zijde moet wijken!
Tijdens de receptie zou ik de wandelwagen dicht bij jouw plekje zetten en eventueel mooi versieren, zodat boeleke rustig kan slapen!

En voor de foto's pak je je baby toch gewoon bij jou?

Veel succes met de bevalling en veel plezier op je trouwdag!!

Lies
15-5-2010
 Meld misbruik20-8-2009 20:06:02

Hoe heb jij dit dan gedaan voor je kleed?

nathalie
7-8-2009
 Meld misbruik21-8-2009 8:28:44

euh, ik heb nog geen volledig tenue. Ttz, ik heb een witte broek, schoenen, een sjaal voor op de broek, rond de heupen, maar bovenstukje heb ik nog niet volledig. Ik heb twee alternatieven en een derde duurder alternatief maar die laat ik varen. Ik hoop dus in deze drie weken alsnog iets te vinden... ;-) Moet natuurlijk makkelijk aan en af kunnen voor de borstvoeding.... En de broek die past, maar kan uiteraard niet dicht, hopelijk lukt dat dan tegen dan, anders wordt het rekkertjes en speldjes en een beetje creatief zijn...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...