Terug naar overzicht
Welke regio?
Regio Gent - Oudenaarde
in Sint - Martens Latem bij Gent daar wonen veel "rijke" mensen met Porches :-)er is ook een porche garagemisschien kan je hen eens bellen of zij niemand weten...groetjes
Dat was ook de droom van mijn ventje om op onzze trouwdag in een porsche te rijden...tot hij de prijzen zag! Als er iemand tips heeft in Vlaams-Brabant...regio Leuven, Aarschot, Diest
Je kan eens kijken bij http://www.pgo-event.be/ . Dat zijn auto's die fel op een porsche lijken. We hebben even overwogen om zo één te huren maar hebben het uiteindelijk toch niet gedaan. Denk dat het 500 euro per dag kost. Er kwam dan wel iemand mee om hem te parkeren enzo.Het waren in elk geval wel mooie auto's.Groetjes,Evelien
Mijn ventje wilde graag een Audi huren voor onze trouwdag. We zijn gewoon naar de audigarage achter de hoek gegaan, en daar konden we een wagen huren, en de prijs viel heel goed mee. Dus een porchegarage misschien?
wij hebben via onze ceremoniemeester een porsche cayenne kunnen huren, mijn persoonlijke droom ;-) Kwam wel op 450 euro, maar het was tenminste een wit exemplaar, wat ik ergens anders niet kon vinden. Voor die prijs was het volledig vervoer ook inbegrepen. Ons eerste gedacht was om er zelf één te huren via een gewoon verhuurbedrijf zoals bv. rent a car, geen ceremonieel verhuur dus. Maar de prijzen liepen daar ook al redelijk op, en zoals gezegd hadden die geen witte en moest je bovendien nog voor een chauffeur zorgen.
IK VERHUUR PRIVE MIJN PORSCHE 911 CABRIO VAN 2003 VOOR 79 EURO PER UUR EN 0.45 EURO PER KILOMETER.... BIJ INTERESSE BEKIJK FOTO'S OP MARKTPLAATS.NL PORSCHE HUREN... 911 CABRIO BRUILOFT, ZELF RIJDEN...MVGDAVE DROOMERS
Hey Femke!Is het mogelijk om een adres of website door te mailen van jullie ceremoniemeester? Een Cayenne is inderdaad ook heel mooi en een witte past natuurlijk nog mooier bij het plaatje :o) !!GrtsStephanie
Ik vermoed dat je het tegen mij had zeker hè? ;-)) Wij hebben die geboekt via Joris; wedding planner en ceremoniemeester in Overmere. Zijn website is http://www.theweddingplanner.be/ Sympathieke gast, er valt zeker mee te praten en als je hem zegt dat je de tip van mij gekregen hebt dan zal ie hem dat nog wel herinneren! Ik ben (zwanger) afgelopen juni getrouwd dus 'k was wel een speciaal geval. Hij had er alleszins veel plezier in dat ik diegene was die op de Cayenne stond en niet mijn man! :-)
Hallo allemaal, Wij trouwen op 3 juli 2010. Ik ben op zoek naar een Porsche Panamera voor onze suite. Wij trouwen in de namiddag. Ik zou ook foto's willen gaan trekken met de auto. Wij trouwen in Genk-Maasmechelen. Het is de droom van mijn verloofde en ik zou hem graag willen verassen daarmee. Wij gaan er niet zelf mee rijden. Kan iemand mij hiermee helpen? Grtjs, Tiziana