Nu Online
Momenteel zijn er 417 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verloofd in Rome

4-10-2005 16:48:00
Ik mag me vanaf nu eindelijk een bruidje in spe noemen. Dit weekend heeft mijn vriend me ten huwelijk gevraagd. Ik wist wel dat het eraan zat te komen en organisatorisch waren we er al wel een tijdje mee bezig maar dit was boven al mijn verwachtingen in. Zaterdagochtend moest ik opstaan om half vier 's ochtends en vertrokken we een uurtje later met de auto.
Na een dik uur rijden stopte mijn vriend op een parking langs de autosnelweg en gaf me een pakje. Toen ik dit opende had ik 2 tickets vast richting Rome (onze eerste reis was ook daarnaartoe). Hij had dus een eendagstripje georganiseerd naar Rome. Ik heb super genoten... en draag dus nu zeer fier een verlovingsring rond mijn vinger...
Oh, jongens, ik ben superblij!

Ik wou dit gewoon even met jullie delen...
Phyllis
??/??/2006

Phyllis

Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 518

Ilse
4-8-2006
 Meld misbruik4-10-2005 17:29:55

proficiat Phyllis.
Ik vond het ook een zalig gevoel om verloofd te zijn.
Alvast heel veel succes met de voorbereidingen van jullie huwelijk. Heb je al een idee wanneer dat zal doorgaan?

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik4-10-2005 17:31:10

Dag Phyllis

Gefeliciteerd!!! Heb onlangs nog aan je gedacht en vroeg me af of je nu al verloofd was. Ben heel blij voor je, en zo romantisch!

Wij staan ondertussen ook al iets verder. De trouw is gepland op 09/09/2006, we houden ons feest in Scala te beveren, en ipv polé polé hebben we nu hollywood als thema.

Tot binnenkort op het forum!

Vicky

Isabelle
19-8-2005
 Meld misbruik4-10-2005 17:53:51

Wat romantisch!
Net als in een sprookje.
Geniet er maar ten volle van de verloving en veel succes met de voorbereidingen!

kristel
8-7-2006
 Meld misbruik4-10-2005 21:03:04

hey dat is leuk, ik heb ook zo iets meegemaakt. Hij heeft mij ten huwelijk gevraagd in Venetie. Het was ook m'n eerste reis per vliegtuig en ik heb er vooral van genoten....we waren met de periode van Valentijn daar, zo romantisch. veel succes met jullie voorbereidingen

robben
20-5-2006
 Meld misbruik5-10-2005 9:01:18

mijn vriend heeft me ook ongeveer zo ten huwelijk gevraagd, ook tijdens een verrassingsweekendje Venetie! Leuk hè!
Isabelle 20/05/2006

Sofie
22-7-2006
 Meld misbruik5-10-2005 12:09:40

Dag Phyllis,

Een dikke proficiat hoor. En zo een romantisch aanzoek!

groetjes
sofie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...