Terug naar overzicht
proficiat Phyllis.Ik vond het ook een zalig gevoel om verloofd te zijn.Alvast heel veel succes met de voorbereidingen van jullie huwelijk. Heb je al een idee wanneer dat zal doorgaan?
Dag PhyllisGefeliciteerd!!! Heb onlangs nog aan je gedacht en vroeg me af of je nu al verloofd was. Ben heel blij voor je, en zo romantisch!Wij staan ondertussen ook al iets verder. De trouw is gepland op 09/09/2006, we houden ons feest in Scala te beveren, en ipv polé polé hebben we nu hollywood als thema.Tot binnenkort op het forum!Vicky
Wat romantisch! Net als in een sprookje. Geniet er maar ten volle van de verloving en veel succes met de voorbereidingen!
hey dat is leuk, ik heb ook zo iets meegemaakt. Hij heeft mij ten huwelijk gevraagd in Venetie. Het was ook m'n eerste reis per vliegtuig en ik heb er vooral van genoten....we waren met de periode van Valentijn daar, zo romantisch. veel succes met jullie voorbereidingen
mijn vriend heeft me ook ongeveer zo ten huwelijk gevraagd, ook tijdens een verrassingsweekendje Venetie! Leuk hè!Isabelle 20/05/2006
Dag Phyllis,Een dikke proficiat hoor. En zo een romantisch aanzoek!groetjessofie