Terug naar overzicht
Beste Veerle,Mijn bruidsjurk heb ik bij Jagré gekocht en ben er zeer tevreden over.Bij het kiezen van mijn jurk mocht ik zelf tussen de kleedjes kijken en mijn favorieten op een rekje hangen. Ik heb er 7 kleedjes gepast en de verkoopsters hebben mij met de glimlach geholpen.Veel succes bij het vinden van je droomjurk!Rebecca21/08/09
Hey, wij kwamen van limburg en wilden eens wat winkels bezichtigen in Antwerpen voor suitekledij. Bij Jagré waren ze supervriendelijk en erg behulpzaam. Ook naar de bruidjes toe zag ik. Spijtig genoeg kan ik niet hetzelfde zeggen van le chapeau! Wel drukker daar maar beleefd zijn kon dan precies niet.Dat zijn mijn ervaringen, ik zou zeggen zoek het op en passen maar.Veel succes, groetjes.
hey Jagré ligt volgens mij niet ver van het station van Antwerpenje kan er dus goed met de trein naartoegroetjeschristel
Ik heb maandag mijn kleed bij Le Chapeau gekocht en ze waren er supervriendelijk. Ik heb wel 20 kleedjes aangehad. Daarbij waren ze goedkoper dan bij de vorige winkel waar ik ben gaan zien. Heb dan ook meteen mijn kleedje gekocht. :-)
hey!zowel jagré als le chapeau zijn prima te voet te doen vanuit het centraal station van antwerpen. Ik had een afspraak gemaakt bij le chapeau en heb er wel een hele voormiddag rondgehangen en de service was heel vriendelijk (kan natuurlijk afh zijn van de verkoopster)grtj
Hey,Mijn kleed is besteld bij Jagré, heel vriendelijk en behulpzaam, je mag zoveel passen als je wil!
Hey,Mijn kleedje is ook besteld bij Jagré. Nadat mijn getuige en haar zus ook hun trouwjurken daar gekozen hadden en zeer tevreden waren van de service, wilde ik eerst daar gaan kijken.Zoals gezegd mag je zelf mee jurken uit de rekken nemen en je mag er zoveel passen als je wil. Uit die serie jurken werden degene die je niet goed vond onmiddellijk teruggehangen en de andere mocht je achteraf nog eens passen zodat je zeker de juiste zou kiezen.Toen ik uiteindelijk gekozen had (heb 12 jurken gepast en 3 opnieuw), mocht ik de uiteindelijke jurk nog eens aandoen voor de foto. 't is idd goed bereikbaar vanuit het station!Succes!Tamara
Hallo,Bij Jagré zijn ze inderdaad super-vriendelijk, geduldig en behulpzaam.Spijtig genoeg hebben ze wel vrij weinig jurken vind ik.Ze hebben wel heel veel keuze in avondjurken, dus je suite kan er zeker terecht.Bij het Bruidsparadijs in Merksem zijn ze ook heel vriendelijk en hebben ze echt veel keuze.Maar als je superveel keuze wilt, kan je best van de eerste keer naar Koonings in Deurne bij Breda gaan.Groetjes,Veerle