Nu Online
Momenteel zijn er 579 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

voorbereiding dag zelf

20-8-2009 8:18:26
Hey, kan er iemand mij vertellen hoe lang je de dag zelf nodig heb om u klaar te maken...? ( kwestie da we weten van welk uur we de fotograaf kan laten komen )
We trouwen 's middag om 12u voor de wet.

Groetjes

Hoi Yee

Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 300

Tineke

Meld misbruik20-8-2009 8:25:21

Hangt er van af hoe ingewikkeld uw kapsel is en hoe opvallend uw make-up.
Ik was 25 min bij de kapper en 20 min bij de visagiste. Maar had heel naturelle make-up en een eenvoudig kapsel.
Het aankleden thuis duurde wat langer, omdat mn getuige te laat was en omdat bij mij de fotograaf er al bij was bij het aankleden. Dus soms moesten we ff stilstaan voor kiekjes.
Wij zijn om half 12 getrouwd.
Mijn planning was als volgt:
07u30: verterk naar Leuven
8u: kapper
8u30: make-up
9u terug naar huis
Tussen 9u30 en 10u: aankomst vriendin, getuige en fotograaf.
10u: aankomst familie bij ons thuis
Ik kwam de trap af om 10u30
Om 11u vertrek naar gemeentehuis en om 11u30 getrouwd.

Dominique
29-5-2010
 Meld misbruik20-8-2009 10:45:15

@ Tineke
hallo Tineke, ik ben zelf ook van het leuvense. Mag ik soms vragen bij welke kapper en visagiste je geweest bent? En was je er tevreden van?
bedankt!

Tineke

Meld misbruik20-8-2009 15:22:25

Hey Dominique,
Mijn make-up heb ik laten doen bij Clé de Peau http://www.cledepeau.be/ . Ik ben haar naam vergeten, maar het was een jong meisje van een jaar of 25 met blond haar. Ze werkten daar toen met 3 (augustus vorig jaar), dus dat is makkelijk te achterhalen hoe ze heet. Ik vond het heel belangrijk dat mijn make-up naturel was en ze begreep meteen wat ik wilde. Ze is ook heel eerlijk over wat je staat en wat niet. Ik heb 25 € betaald voor de proef make-up en 25 € de dag zelf. Cle de Peau is zeker een aanrader.
Mijn kapper was Jimmy van Arte op het Becker Remy Plein.
Super kapper! Mijn haar was prachtig en toch ook weer heel eenvoudig. Mijn proefkapsel kostte 17 € en de dag zelf was het 19 €. Spotgoedkoop dus. Ik was eerst bij een andere kapper geweest in Leuven (kan helaas geen namen noemen). Daar was mijn proefkapsel echt afschuwelijk, op 10 minuten had ze het in elkaar geflanst en het heeft me 46 € gekost. Nooit meer ga ik naar daar.
Voor de bloemen ben ik bij de Greenspot geweest in de Tiensestraat. Daar was ik ook heel tevreden over.
Succes nog!
Groetjes, Tineke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...