Terug naar overzicht
Hoi Kim , Had je berichtje van toen gelezen.En ben blij dat het allemaal zeer goed is afgelopen. Wijzelf zouden onze ringen ook graag door hun laten ontwerpen , maar moeten wachten tot volgende maand voor een afspraak. Ben dus ook heel benieuwd wat het zal worden.Veel succes voor jullie grote dag! Dorien 09.07.10
hey Kim,goed dat het dan toch goed is afgelopen! Wij zijn vorige zaterdag onze ringen gaan halen, en zijn er ook super tevreden van! We kijken er elke dag wel 5x naar! Ik wou hem ook al aanhouden, maar dat gaat natuurlijk niet he! Wij moeten ook wachten tot 12/09!Groetjes,Sarawww.saraenrodney.bruiloftsite.nl
Allez, da's dan toch in orde. 'k Was zelf al wat nerveus omdat wij onze ringen daar ook besteld hebben en wij wonen ook niet vlakbij de winkel. Er is dus gelukkig een mouw aan gepast.Veel plezier op je trouwdag!-x-
Fijn he!Wij hebben de onze ook deze week ontvangen en ze zijn werkelijk prachtig... ik ben ook al af aan het tellen zodat ik hem dan eindelijk kan aandoen... gelukkig is het niet meer zo lang!GroetjesIlse5/09/09
Hallo Kim, wij kunnen onze ringen pas volgende week zaterdag gaan afhalen, dus amper een week voor we trouwen. Ben echt al benieuwd. Hoop dat ze direct passen, anders zitten we met een serieus probleem. Duimen dus maar voor ons !