Terug naar overzicht
Patricia De Rycke!!! Zeker aan te raden. Goeie prijs en zeer vriendelijke en persoonlijk. Ze leeft duidelijk voor haar vak! www.patriciaderycke.be
wij nemen foto meirezonne (nathalie)hele vriendelijke mevrouw. Heel wat verschillende mogelijkheden qua budgetgroetjes sophie
hei, wij hadden Artxpo. echt goeie fotograaf. we waren volledig op ons gemak. en: hij maakt albums op maat van ieders budget.
Hey,Heel mooie foto's van patricia , rond welke prijs werkt ze ongeveer?Groetjes Danitsia
Patricia is inderdaad zeker aan te raden.Ze heeft de fotos van onze trouw genomen.En we hebben er al een par gezien en het ziet er goed uit!We betalen 720€ voor 16uren te fotograferen en alle fotos op dvd.groetjes
@SarahDan vrees ik dat Patricia is opgeslagen want heb net prijzen ontvangen. Voor 12 u en 300 foto's op dvd is het 1000 euro en tot één uur met 400 foto's is het 1250...
www.huwelijksfotografie.info van kapster tot einde receptie (max tot 21 uur) komen 2 ervaren fotografen voor 700 euro!
de prijzen die ik hieronder allemaal lees, is dat altijd ZONDER foto-album inbegrepen? Dus enkel de fotoshoot op zich (al dan niet tot aan het feest) en een DVD inbegrepen, de grootste kost aan een huwelijk is het album als je die wil. Dan kan het nog eens mooi oplopen...Onze fotograaf was ook een hele dag aanwezig, van 's morgens tot eind receptie, we kregen een lederen foto-album in luxe-uitvoering inbegrepen met massa's foto's erin verwerkt, de één nog prachtiger dan de ander en een serieus aantal aan vergroot formaat! Dit alles voor een totaal van 1150 euro, zonder enige extra kost nog achteraf, geen verrassingen dus. Dan zou ik er toch nog eens over nadenken...